[is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Awatar użytkownika
CICHY
Lex user
Posty: 44
Rejestracja: 1 maja 2012, o 22:40
Model Lexusa: is300
Skąd:: Luton
Lokalizacja: Luton
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: CICHY »

carsik pisze:czy ktoś próbował zmiany na zwykłe koło zamachowe ze sprzęgłem z tłumikami drgań w tarczy sprzęgła?
To jest tarcza oryginał z tłumnikami
Załączniki
$(KGrHqN,!hcE8mPMNCQqBPhrl-eM0g~~60_58.JPG
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: carsik »

michalm320 pisze:Mnie ciekawi czy da się założyć zamach + sprzęgło od IS-a po lifcie?
dlaczego miałoby sie nie dać? Docisk ten sam, różnica jest tylko w tarczy sprzęgła.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
michalm320
Lex Master
Posty: 1249
Rejestracja: 20 lip 2011, o 21:20
Model Lexusa: Celica VII
Skąd:: Tomaszów Maz./Turek
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: michalm320 »

Chętnie bym zmienił na sztywny zamach, można by wtedy trochę się zabawić tym autem a tak to strach....
Obrazek
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: carsik »

lekkie koła czekają :biggrin2: tylko pytanie jak tarcza sprzegła będzie się lubiła ze sztywnym kołem, czy może tarczę też trzeba by podmienić na cos innego.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
kolunio
Lex user
Posty: 274
Rejestracja: 11 sie 2011, o 10:52
Model Lexusa: is200
Skąd:: Sosnowiec
Kontakt:

Odp: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: kolunio »

Panowie a czy to jest sprawdzona i potwierdzona informacja ze isy po lifcie nie miały już dwumasu?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, o 13:27 przez kolunio, łącznie zmieniany 1 raz.
Marchol
Lex Driver
Posty: 515
Rejestracja: 22 sie 2011, o 23:02
Model Lexusa: is 200
Skąd:: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: Marchol »

Też mnie to pytanie interesuje :)
Obrazek
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: dS »

w poliftach również występowały dwumasy
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: carsik »

no to zdecydowanie bardziej wolę lite koło z normalnym sprzęgłem. Trochę tylko drogi jet taki lekki zamach do GXE ale przynajmniej spokój na zawsze i moment z silnika będzie obojętny.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
CICHY
Lex user
Posty: 44
Rejestracja: 1 maja 2012, o 22:40
Model Lexusa: is300
Skąd:: Luton
Lokalizacja: Luton
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: CICHY »

carsik pisze:no to zdecydowanie bardziej wolę lite koło z normalnym sprzęgłem. Trochę tylko drogi jet taki lekki zamach do GXE ale przynajmniej spokój na zawsze i moment z silnika będzie obojętny.
OK lite koło ale pytanie ?Jak się będzie sprawować skrzynia biegów, za niezawodne nie uchodzą .
Awatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
Posty: 792
Rejestracja: 9 lis 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Kontakt:

Re: [is200] Koło dwumasowe :) szarpanie .

Post autor: LinkPL »

Witam

Pomysł jest ogólnie całkiem spoko. Skrzynia powinna dać radę, to tylko 155 koni a nie 300, moment jest i tak dużo łagodniejszy od diesla z turbiną, więc jak tam wytrzymuje to tutaj uwierz mi nie będzie żadnego problemu. Do tego jeszcze dochodzi silnik sześciocylindrowy a nie 4 jak to jest w ciągnikach. Jeśli ktoś zna zasadę działania koła dwumasowego to wie o czym mówię ... Szarpnięcia przy pracy tłoków są duże mniejsze ponieważ rozkładają się na każdy cylinder z którego jest dużo mniej mocy niż z cylindra silnika R4. Jeśli wziąć pod uwagę, że szły normalne koła zamachowe, to jest to tylko potwierdzenie, że wytrzyma ... ;)

Jutro zadzwonię do serwisu i zobaczę co oni powiedzą na temat koła dwumasowego i is200.

Mój model jest poliftowy i mam zrobione 270 kkm, więc jak by miało paść, to pewnie by już padło. Na tą chwilę planuję tylko wymianę tarczy, docisku. Sprawdzałem to w na toyodiy i w dziale sprzęgła i docisku nie ma nic na temat koła dwumasowego w moim numerze vin.

I tak pobawiłem się trochę:

13450‑70010 (01/1999 - 02/2002) - dwumas
13450‑70011 (03/2002 - 07/2002) - dwumas
13450‑0W030 (08/2002 - 06/2005 ) - prawdopodobnie normalne koło zamachowe - jedynym potwierdzeniem tego są ceny części, dwumas kosztuje 1475 $ a to drugie coś 1175 $

Czyli wersja koła zamachowego/dwumasowego nie implikuje się z faceliftem, ponieważ facelift szedł od 06/2001 do 06/2005
Także następnym razem, warto poszukać i wiedzieć ;)

Pozdrawiam
Link
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, o 19:46 przez LinkPL, łącznie zmieniany 1 raz.
How far We can go ...
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość