[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: GrzegorzPPP »

Panowie, przeszukuję od 30min forum i nie mogę znaleźć nigdzie konkretnej odpowiedzi, które piny w OBD zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Zapalił mi się check engine i auto zaczęło palić po 12-13l LPG na trasie przy lekkiej jeździe, więc pewnie będzie to sonda, ale wolałbym się upewnić.

Pomożecie :?: :)
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: carsik »

zwora między pinem 4 i 13
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: GrzegorzPPP »

Dzięki, to się robi na włączonym zapłonie, tak :?:

Później odczytuje się mignięcia check engina :?:

EDIT:
Hmm... zwarłem te piny 4 i 13. Tylko nie pasują mi mignięcia. Mam najpierw 2 mignięcia później przerwa i 5 mignięć przerwa i check świeci się na stałe.
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: carsik »

www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: GrzegorzPPP »

Nie wiem na spojrzeć na tej stronce...

Z tego co google mówi kod 25 oznacza Air–Fuel Ratio Lean Malfunction. Czyli chyba coś z mieszanką paliwa :?: Może to być sonda lambda :?: Auto zachowuje się normalnie, wszystko ok, tylko spalanie wzrosło o jakieś 2l.
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: carsik »

nie da się tego streścić. Jednym z problemów jest rzeczywiście sonda pierwsza. Zawsze możesz podjechać do kogoś, kto podłączy się z urządzeniem i będzie widać aktualne wskazania w tym sondy i będzie łatwo o diagnozę, raczej porywasz się z motyką na słońce bez odpowiedniej wiedzy.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: GrzegorzPPP »

Najbliżej mam do serwisu, jutro tam pewnie podjadę, tylko średnio chce mi się płacić 100zł za minutę roboty...
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: carsik »

zajedź do nas do Ożarowa :biggrin2: nie bierzemy za podłączenie testera kasy. Ale tak na poważnie, to co chcesz inaczej się dowiedzieć? Będziesz wymieniał sondy na pałę? Sonda też kosztuje ładne parę złotych.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: GrzegorzPPP »

A gdybym zakupił interfejs ELM327 to mógłbym sobie sam sczytać błąd :?:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post autor: carsik »

błąd oczywiście i pewnie jeszcze trochę innych niezbędnych danych
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości