Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
-
- Lex user
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 wrz 2012, o 12:17
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Białystok
- Kontakt:
Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
Witam,
Zamierzam kupić Lexusa is220 a że używam samochodu głównie na krótkich trasach 4-6 km w mieście(w jedną stronę do pracy) i raz/dwa w miesiącu dłuższe trasy 50> mam pytania co do dpfa.
1.Jak działa DPF w lexusie ?
2.Jak wam się sprawuje DPF w mieście?
3.Jaka jest przybliżona jego żywotność?
4.Czy ktoś miał do czynienia z jego awarią/usterkami ?jakie są przybliżone koszty jego wymiany/naprawy?
5.słyszałem o warsztatach co usuwają dpfy ,jakie może to mieć plusy i minusy ?
Poza tym raczej będzie to lexus ok 3 letni i chciałbym aby był to diesel.
1. Na co należałoby zwrócić uwagę podczas jazdy testowej ?
2.co najczęściej w nich nie domaga/się psuje co można zatuszować przy sprzedaży ?
3.Czy aso toyoty zajmuje się naprawą lexusów ?np. błędy komputera,elektryki?
4.Jest sens waszym zdaniem rozglądania się za lexusami zagranicznymi czy lepiej skupić się na krajowych ?
5.czy przebiegi rzędu 100-170 tys km oznaczają w przypadku tego modelu spore wydatki na zawieszenie i inne podzespoly/elementy silnika itp, ?(zakladając że ktoś normalnie auto użytkował na naszych drogach i nic poważnego się nie działo w tym czasie)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc gdyż chciałbym już w nie długim czasie dołączyć do was posiadaczy tej ciekawej marki.Do tej pory jezdziłem różnymi samochodami ale głównie Alfami 147,gt,159 i jeśli chodzi o awaryjność to nie doświadczyłem niczego poważnego a wręcz byłem zadowolony że to mit osób które jedynie słyszały o tej marce a alfy nie miały choć nie ukrywam że wiele części było droższych niż u konkurencji i w przypadku np. zawieszenia duuuzo częściej wymagały wymiany
Zamierzam kupić Lexusa is220 a że używam samochodu głównie na krótkich trasach 4-6 km w mieście(w jedną stronę do pracy) i raz/dwa w miesiącu dłuższe trasy 50> mam pytania co do dpfa.
1.Jak działa DPF w lexusie ?
2.Jak wam się sprawuje DPF w mieście?
3.Jaka jest przybliżona jego żywotność?
4.Czy ktoś miał do czynienia z jego awarią/usterkami ?jakie są przybliżone koszty jego wymiany/naprawy?
5.słyszałem o warsztatach co usuwają dpfy ,jakie może to mieć plusy i minusy ?
Poza tym raczej będzie to lexus ok 3 letni i chciałbym aby był to diesel.
1. Na co należałoby zwrócić uwagę podczas jazdy testowej ?
2.co najczęściej w nich nie domaga/się psuje co można zatuszować przy sprzedaży ?
3.Czy aso toyoty zajmuje się naprawą lexusów ?np. błędy komputera,elektryki?
4.Jest sens waszym zdaniem rozglądania się za lexusami zagranicznymi czy lepiej skupić się na krajowych ?
5.czy przebiegi rzędu 100-170 tys km oznaczają w przypadku tego modelu spore wydatki na zawieszenie i inne podzespoly/elementy silnika itp, ?(zakladając że ktoś normalnie auto użytkował na naszych drogach i nic poważnego się nie działo w tym czasie)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc gdyż chciałbym już w nie długim czasie dołączyć do was posiadaczy tej ciekawej marki.Do tej pory jezdziłem różnymi samochodami ale głównie Alfami 147,gt,159 i jeśli chodzi o awaryjność to nie doświadczyłem niczego poważnego a wręcz byłem zadowolony że to mit osób które jedynie słyszały o tej marce a alfy nie miały choć nie ukrywam że wiele części było droższych niż u konkurencji i w przypadku np. zawieszenia duuuzo częściej wymagały wymiany
-
- Lex user
- Posty: 76
- Rejestracja: 29 mar 2011, o 22:42
- Model Lexusa: miotacz ognia
- Skąd:: Wawa
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
220 nie nadaje sie do miasta, bedzie palił conajmniej 11 litrów, co do filtra to jak od czasu do czasu go przeciagniesz to sie nie musisz martwicserwisuj w aso a bedzies zmiał 7 lat gwarancji na silnik
w kwocie którą trzeba dac za 3 latka lepiej zainwestowac w ct albo w benzyne
awaryjnosc w modelach 2088+ praktycznie zerowa
jeżdze dizlem po miescie i sprzedaje, wracam na benzynke - i polecam tobie taką opcję
w kwocie którą trzeba dac za 3 latka lepiej zainwestowac w ct albo w benzyne
awaryjnosc w modelach 2088+ praktycznie zerowa
jeżdze dizlem po miescie i sprzedaje, wracam na benzynke - i polecam tobie taką opcję
-
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 2 wrz 2012, o 20:22
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: grodzisk mazowiecki
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
po co Ci diesel na takie odcinki? przeciez to jest strzal w kolano? Opłacalność kupna diesla zaczyna sie od przebiegu rzedu 30-40tys km rocznie!!! daj sobie spokoj doloz do benzyny i ewentualnie zaloz gaz o ile sie nie wstydzisz Go tankowac w ciagu dnia:)
- Mariano
- Lex user
- Posty: 152
- Rejestracja: 23 paź 2011, o 19:05
- Model Lexusa: Był IS200 jest GS430
- Skąd:: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
tak jak poprzednicy pisza kup benzyne a dpf na takich odcinkach zabijesz szybciej niż myślisz, pozatym silniki średnio udane - przedmuchy uszczelki pod głowicą się zdarzają...jeżeli chodzi o bieżąca obsługe serwis toyki bez problemu poradzi...
DIESEL AUTORYZOWANY SERWIS DELPHI, NAPRAWY UKŁADÓW WTRYSKOWYCH DIESEL WSZYSTKICH MAREK
- c-7
- Lex user
- Posty: 100
- Rejestracja: 4 wrz 2011, o 14:54
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
Ja tam jezdze dieslem do pracy na krotkich odcinkach i jakos mi i jemu to nie przeszkadza , jak jest zimno to wlacze grzalke do podgrzewania plynu w chlodnicy i szybciutko jest cieplo . Jak na weekend gdzies dalej nie wyskocze aby i DPF sie nie przepala , to raz na 3 tankowania do zbiornika wlewam plyn ktory przepala . Dostalem go nawet w salonie Lexusa wiec nie jest to moj wlasny wymysl.
Pozdr
Pozdr
- Mariano
- Lex user
- Posty: 152
- Rejestracja: 23 paź 2011, o 19:05
- Model Lexusa: Był IS200 jest GS430
- Skąd:: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
pożyjemy, zobaczymyc-7 pisze:Ja tam jezdze dieslem do pracy na krotkich odcinkach i jakos mi i jemu to nie przeszkadza , jak jest zimno to wlacze grzalke do podgrzewania plynu w chlodnicy i szybciutko jest cieplo . Jak na weekend gdzies dalej nie wyskocze aby i DPF sie nie przepala , to raz na 3 tankowania do zbiornika wlewam plyn ktory przepala . Dostalem go nawet w salonie Lexusa wiec nie jest to moj wlasny wymysl.
Pozdr
DIESEL AUTORYZOWANY SERWIS DELPHI, NAPRAWY UKŁADÓW WTRYSKOWYCH DIESEL WSZYSTKICH MAREK
- c-7
- Lex user
- Posty: 100
- Rejestracja: 4 wrz 2011, o 14:54
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
Widze kolega Mariano w serwisie Lexusa pracuje.
Po drugie leje sie paliwo o niskiej zawartosci siarki tak jak zalecaj , a nie tankuje sie muł po taniosci.
Po drugie leje sie paliwo o niskiej zawartosci siarki tak jak zalecaj , a nie tankuje sie muł po taniosci.
-
- Lex Master
- Posty: 2494
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
Wkradł się błąd w cyferkach, brakuje 0 przy długościach trasnitro pisze:Witam,
Zamierzam kupić Lexusa is220 a że używam samochodu głównie na krótkich trasach 4-6 km w mieście(w jedną stronę do pracy) i raz/dwa w miesiącu dłuższe trasy 50> mam pytania co do dpfa.
-
- Lex user
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 wrz 2012, o 12:17
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Białystok
- Kontakt:
Re: Kupno lexus is220 co z tym DPF i inne pytania ?
dygus pisze:po co Ci diesel na takie odcinki? przeciez to jest strzal w kolano? Opłacalność kupna diesla zaczyna sie od przebiegu rzedu 30-40tys km rocznie!!! daj sobie spokoj doloz do benzyny i ewentualnie zaloz gaz o ile sie nie wstydzisz Go tankowac w ciagu dnia:)
tak jesli diesel jest drozszy niz benzyna i z regóły tyczy się to nowych samochodów . przy lexusie jest odwrotnie is250 jest drozszy .Tutaj jest kwestią sporną który szybciej sie zwróci bo zalezy od szczęścia(czy coś bedzie sie psuło szybciej niż powinno), jak się użytkuje samochód ,regularnego serwisu ,pokonywanych dystansów itp . mi akurat nie odpowiada automat i lubię diesle (jeden lubi to drugi tamto, o gustach sie nie dyskutuje ). Poza tym powiedz mi gdzie ty słyszałeś o możliwości załozenia gazu do silnika z bezpośrednim wtryskiem ??? z tego co się orientuje nawet jeśli jest to możliwe powoduje tylko popsucie silnika i to w krótkim czasie.
Chociaż powiem że aktualnie jeżdźę samochodem z silnikiem V6 w manualu i kultura pracy jak i jego dźwięk mi odpowiada ale z kolei spalanie na poziomie 15-18 litrów w mieście już nie i to przy spokojnej jezdzie , gdyby leksus z 2.5 v6 palił mi te 11/12 w mieście to bym nawet zmusił się na automat , nawet jeśli przy spokojnej jezdzie zeszloby spalanie do tych poziomow to co to za jazda jak emeryt ktory boi sie poruszac po drodze i zawadza wszystkim swoja predkoscia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości