GS430- dedykowany dolot
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
GS430- dedykowany dolot
http://www.suprastore.com/gsswifrachig.html Na ile ten dolot jest warty tej ceny?
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
Eeetam za kawałek rurki z filterkiem za dużo. Tu jest taniej:
http://store.driftmotion.com/static/i-is2095blk.php
http://www.sportcompactonly.com/Lexus/G ... _v-239.htm
http://store.driftmotion.com/static/i-is2095blk.php
http://www.sportcompactonly.com/Lexus/G ... _v-239.htm
- luxus
- Lex Maniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Odp: GS430- dedykowany dolot
No widzialem injeny tez. Jest to w ogole warte zachodu, czy zostawic wkladke?
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
IMO jak nie masz zamiaru pakować turbo/kompresora to ja bym zostawił wkładkę, bo różnicy poza lekką zmianą dźwięku nie uświadczysz.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
- klexus
- Lex Master
- Posty: 1713
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
tak jak dS pisze nic nie daje tylko bardziej sportowy ryk jak w środku tak i na zewnątrz, takie gadzety maja sens przy doładowanych motorach ( szkoda kasy)
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
Z tego co się orientuje to w przypadku dużych pojemności odczuwalne skutki zamontowania dolotu są o wiele lepsze niż w mikrusach. Oczywiście nie wierze w deklarowane przez producenta przyrosty ale wydech+dolot+pojemność V8 mogą coś poprawić. Tylko że znowu kłania się przelicznik kosztów w stosunku do efektów.
W swoim 3uz przerabiałem temat ale nie zdecydowałem się ponieważ w sam dolot średnio wierze a znowu kupowanie wydechu i dolotu to spore koszty. Więc jak kiedyś ponownie będę miał 3uza to wymyślę inny patent.
W swoim 3uz przerabiałem temat ale nie zdecydowałem się ponieważ w sam dolot średnio wierze a znowu kupowanie wydechu i dolotu to spore koszty. Więc jak kiedyś ponownie będę miał 3uza to wymyślę inny patent.
-
- Lex user
- Posty: 101
- Rejestracja: 2 wrz 2012, o 20:22
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: grodzisk mazowiecki
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
Calkowicie sie zgadzam. Jestem klasycznym przykladem zle wydanych pieniedzy. Kupilem dolot K&N i go zdjalem po 200 kilometrach. Po pierwsze zamulal auto bo ciagnal cieple powietrze z komory. Po drugie dolicz min 10% do zuzycia paliwa. Brzmienie strasznie kusi i styl jazdy sie zmienia:-) zostan przy wkladce i nie kombinuj:-) pzdr
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: GS430- dedykowany dolot
legato97 ewentualnie jak chcesz pokombinować to po taniości kup rurkę z filtrem i sprawdź efekty.
Ważną sprawą jest też to że wiele osób ujednolica potrzeby motorowni czyli jak turbo to trzeba to czy tamto jak V8 to trzeba coś innego a prawda jest taka że każdy silnik rządzi się swoimi prawami. Więc w jednym V8 dolot może coś zmienić np: amerykańskie LSy a w innym V8 nic nie zmieni.
Sądzę że 3uz jest tak dopracowaną motorownią że proste zabiegi nie przyniosą wielkich zmian.
Ważną sprawą jest też to że wiele osób ujednolica potrzeby motorowni czyli jak turbo to trzeba to czy tamto jak V8 to trzeba coś innego a prawda jest taka że każdy silnik rządzi się swoimi prawami. Więc w jednym V8 dolot może coś zmienić np: amerykańskie LSy a w innym V8 nic nie zmieni.
Sądzę że 3uz jest tak dopracowaną motorownią że proste zabiegi nie przyniosą wielkich zmian.
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Odp: GS430- dedykowany dolot
No tabelki przyrostow nie ma;), ciekawi mnie, ile by dal dolot z wydechem, i nie chodzi o kase tez. Kilka kucy wiecej chce po to, zeby lex nie byl taki sam jak reszta 430;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości