IS200/300 do driftu?
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Kontakt:
IS200/300 do driftu?
Cześć
Właściwie decyzja zapadła, chciałbym zbudować IS200 do driftu Tylko nie wiem jaką dokładnie drogę obrać.
Potrzebuję bazy, najlepiej jakiegoś rozwalonego. Obecnego auta strasznie szkoda mi na rozbijanie (buda cała niemalowana).
I tak są 3 opcje.
1. Kupić anglika i robić przekładkę (z wnętrza i tak wszystko byłoby wywalone, więc w zasadzie tylko podstawowe elementy trzeba by przełożyć)
2. Kupić w kraju jakiegoś porozbijanego IS200 z niesprawnym silnikiem i modzić.
3. Anglik IS300, przekładka + manaul
Teraz sprawa silnika. Który wybrać
Myślicie że w 30 tysiącach szłoby ogarnąć taki projekt?
Narazie pytam wstępnie, jeszcze nie mam zebranej kasy, ale jestem mocno zdeterminowany
Właściwie decyzja zapadła, chciałbym zbudować IS200 do driftu Tylko nie wiem jaką dokładnie drogę obrać.
Potrzebuję bazy, najlepiej jakiegoś rozwalonego. Obecnego auta strasznie szkoda mi na rozbijanie (buda cała niemalowana).
I tak są 3 opcje.
1. Kupić anglika i robić przekładkę (z wnętrza i tak wszystko byłoby wywalone, więc w zasadzie tylko podstawowe elementy trzeba by przełożyć)
2. Kupić w kraju jakiegoś porozbijanego IS200 z niesprawnym silnikiem i modzić.
3. Anglik IS300, przekładka + manaul
Teraz sprawa silnika. Który wybrać
Myślicie że w 30 tysiącach szłoby ogarnąć taki projekt?
Narazie pytam wstępnie, jeszcze nie mam zebranej kasy, ale jestem mocno zdeterminowany
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
1) Co rozumiesz przez drift? Upalanie/profi?
2) Jaki będziesz miał budżet po zakupie auta?
3) Sam dłubiesz czy zlecasz?
4) Czy masz doświadczenie w dłubaniu/driftowaniu
5) Auto ma być drogowe czy laweta i zawody?
2) Jaki będziesz miał budżet po zakupie auta?
3) Sam dłubiesz czy zlecasz?
4) Czy masz doświadczenie w dłubaniu/driftowaniu
5) Auto ma być drogowe czy laweta i zawody?
-
- Lex Master
- Posty: 1201
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
Jeśli laweta i drift to po co przekładka.
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
Raczej profi, jednak to dopiero za jakieś 3-4 lata.ledziu pisze:1) Co rozumiesz przez drift? Upalanie/profi?
Razem z autem chciałbym się wyrobić do 30tys.ledziu pisze:2) Jaki będziesz miał budżet po zakupie auta?
Zlecamledziu pisze:3) Sam dłubiesz czy zlecasz?
Nie, ale chciałbym spróbować Ot taka odskocznia od codziennego życialedziu pisze:4) Czy masz doświadczenie w dłubaniu/driftowaniu
Najlepiej jedno i drugie.ledziu pisze:5) Auto ma być drogowe czy laweta i zawody?
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
To najpierw sprawdź czy Ci sie spodoba więc:
1) Przy 30k zapomnij o zleceniach uturbiania do wściekania.
2) Zapomnij o IS300 bo po zmianie na manuala wyczerpiesz budżet a z pałerem będzie na styk.
3) Tym bardziej zapomnij o IS200
4) Rozważ trzy opcje
a) SWAP do ISa 1UZ+manual
b) SWAP 3UZ+manual
c) olej SWAPa kup BMW e39 V8 w manualu
Wszystkie SWAPy maja to do siebie że troche trwaja i są łatwe i piekne przed rozpoczęciem prac. Polecam Ci opcje v8 ponieważ nie ma lepszego silnika do upalania amatorskiego i bardziej bezawaryjnego. 3UZ w serii daje mega fun i jest trwały.
Opcja z BMW bedzie na tyle tania że jeszcze Ci zostanie pare złoty na starter i jeździsz od zaraz kwestia wywalenia środka zaspawania mostu i ruszasz.
Jeżeli zaczniesz się interesować na poważnie tym sportem to sprzedaż pozostałości z Twojej drift machiny i pomyślisz o mozniejszych klimatach.
1) Przy 30k zapomnij o zleceniach uturbiania do wściekania.
2) Zapomnij o IS300 bo po zmianie na manuala wyczerpiesz budżet a z pałerem będzie na styk.
3) Tym bardziej zapomnij o IS200
4) Rozważ trzy opcje
a) SWAP do ISa 1UZ+manual
b) SWAP 3UZ+manual
c) olej SWAPa kup BMW e39 V8 w manualu
Wszystkie SWAPy maja to do siebie że troche trwaja i są łatwe i piekne przed rozpoczęciem prac. Polecam Ci opcje v8 ponieważ nie ma lepszego silnika do upalania amatorskiego i bardziej bezawaryjnego. 3UZ w serii daje mega fun i jest trwały.
Opcja z BMW bedzie na tyle tania że jeszcze Ci zostanie pare złoty na starter i jeździsz od zaraz kwestia wywalenia środka zaspawania mostu i ruszasz.
Jeżeli zaczniesz się interesować na poważnie tym sportem to sprzedaż pozostałości z Twojej drift machiny i pomyślisz o mozniejszych klimatach.
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
No właśnie BMW odpada, wiem że to byłaby najlepsza/najtańsza opcja na początek. Jednakże marka mi naprawdę nie odpowiada.
Jak nie wyjdzie profi to wystarczy mi samochód do weekendowego upalania Ot tak żeby zająć czymś wolny czas
30k wydawało mi się ok. Na auto przeznaczyłbym max. 10k. Więc zostaje 20k na przygotowania.
3UZ nie brałem pod uwagę, ale faktycznie ciekawy silnik.
Jak nie wyjdzie profi to wystarczy mi samochód do weekendowego upalania Ot tak żeby zająć czymś wolny czas
30k wydawało mi się ok. Na auto przeznaczyłbym max. 10k. Więc zostaje 20k na przygotowania.
3UZ nie brałem pod uwagę, ale faktycznie ciekawy silnik.
- Travis
- Lex Master
- Posty: 1441
- Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
Za 30k masz gotowe auto do driftu http://otomoto.pl/nissan-200-sx-drift-s ... 56416.html
Szkoda że nie bierzesz pod uwagę BMW bo to akurat idealny sprzęt do upalania. Z takim budżetem zastanowiłbym się nad E30 i wrzucenie do niego 3uz albo 1JZ GTE.
Szkoda że nie bierzesz pod uwagę BMW bo to akurat idealny sprzęt do upalania. Z takim budżetem zastanowiłbym się nad E30 i wrzucenie do niego 3uz albo 1JZ GTE.
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
Do driftu to albo V8 albo turbo. Uturbienie, tak jak ledziu pisze, tanie nie jest więc przy twoim budżecie pakowanie się w nie to słaby pomysł, bo fundusze skończą ci się zanim cokolwiek zaczniesz robić. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest V8 , a jak V8 to 1UZ. 3UZ może ma nieco więcej mocy ale jest sporo droższy w zakupie, a te 30KM więcej aż takiej różnicy nie robi.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
No cóż padło na Lexusa i musi być Lexus Lubię dobrze się czuć w samochodzie, a poza tym zbyt dużo ich nie jeździ w drifcie
1UZ fakt jest tańszy, ale 3UZ byłby jednak sporo młodszy Teraz tylko jak wygląda sprawa ze skrzynią manualną? Robił już ktoś taki projekt?
1UZ fakt jest tańszy, ale 3UZ byłby jednak sporo młodszy Teraz tylko jak wygląda sprawa ze skrzynią manualną? Robił już ktoś taki projekt?
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: IS200/300 do driftu?
Ale jakie ma znaczenie wiek silnika? Liczy się jego stan faktyczny a nie to ile ma lat. Powiedział bym nawet że to starsze silniki są lepsze bo były budowane w oparciu o większy margines błędu. Dobrze to widać np w grubości korb w UZtach, to właśnie w najstarszych wersjach są najgrubsze a więc i ich wytrzymałość jest największa.
ze skrzyniami nie ma większego problemu, możesz podłączyć praktycznie wszystko co byś chciał, oczywiście będą potrzebne jakieś przeróbki ale to raczej najmniejszy kłopot
możesz podłączyć go typowych skrzynek Toyoty czyli W58, R154
nasz forumowy kolega podłączył 1uz z seryjną skrzynią z s13 http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=102&t=2848
w mojej okolicy osobnik pakuje 1uz do E30
ze skrzyniami nie ma większego problemu, możesz podłączyć praktycznie wszystko co byś chciał, oczywiście będą potrzebne jakieś przeróbki ale to raczej najmniejszy kłopot
możesz podłączyć go typowych skrzynek Toyoty czyli W58, R154
nasz forumowy kolega podłączył 1uz z seryjną skrzynią z s13 http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=102&t=2848
w mojej okolicy osobnik pakuje 1uz do E30
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości