box do IS220

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Lex

box do IS220

Post autor: Lex »

napiszcie co o tym myślicie i co najlepiej wybrać ?

ja znalazłem coś takiego w promo - http://www.ebay.de/itm/Chip-tuning-chip ... 1437wt_954
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: chip do klekota IS220

Post autor: Travis »

pytanie czy seryjne graty wytrzymają takie podkręcenie. Z tego co czytałem to silniki diesla toyoty 2.2 nie są za wytrzymałe. Obecnie jestem świadkiem jak kolega w Passacie B5 polifcie 2,0 tdi od kilku miesięcy modzi ten silnik. Obecnie jest tam powyżej 200 km ale po drodze 3 turbiny padły. Najpierw seryjna nie wytrzymała podkręcenia z 130km do 160km. Później wymienił na mocniejszą. Chodziła ona 3 dni i dawała 180km. Obecnie jest z silnika Audi 3.0 i jest ponad 200 km ale już są jakieś problemy. Połowa seryjnych gratów przy silniku została wymieniona na mocniejsze. Po drodze mnóstwo komplikacji. Dużo straconych nerwów, pieniędzy i czasu. Efekt fajny bo auto w moment rozpędza się do 200km/h ale wytrzymałość silnika stoi pod wielkim znakiem zapytania. Podejrzewam że w przypadku silnika lexa też mogą być komplikacje.
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: chip do klekota IS220

Post autor: tomekb »

takie podniesienie mocy moze spowodowac padek spalanie osobiscie bym poszukal kogos w Polsce kto to robil chocby nawet w avensisie wiem ze tylko box jest mozliwy w przypadku silnikow toyoty poszukaj na forum toyoty pelno 2,2 d catow tam jest

44 tuning, godula , v-tech, vtg itp.

Travis w przypadku tego modelu bardziej bym bal sie o skrzynie biegow niz o turbo
sandr
Lex user
Posty: 250
Rejestracja: 11 paź 2010, o 20:41
Model Lexusa: RX450h
Skąd:: DSW
Kontakt:

Re: chip do klekota IS220

Post autor: sandr »

Zrobiłem na Avensis Verso z BOXem (TTE) ponad 200.000 km i... zdjąłem. Nie powiem żeby to była wyłączna wina pudełka, ale w tym czasie: regenerowałem turbinę i trzykrotnie zmieniałem koła dwumasowe oraz zaworki SCV (również trzykrotnie). Owszem, większa moc to fajna rzecz ale przemyśl całą sprawę dokładnie - ja bym nie zakładał...
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, o 20:55 przez sandr, łącznie zmieniany 1 raz.
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: chip do klekota IS220

Post autor: ledziu »

Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE a w szczególności do motorowni D4. Jak chcesz mieć zrobione indywidualnie to pogadaj z Panami z Masters Tuning Piaseczno Nadarzyńska 51. Kupowanie wynalazków takich jak to co wkleiłeś może skończyć się źle dla Twojego auta. Unikaj firmy 44 t...
Po założeniu BOXa na plus będziesz miał lepsze osiągi i opcjonalnie niższe spalanie na minus szybciej zużyte sprzęgło z dwumasą z turbiną, szybsze pojawienie się wady z nadmiernym jedzeniem oleju, migające kontrolki silnika.
Niestety diesle z serii clean power toyty są kiepskie i mają problem żeby poradzić sobie z tym co fabryka im nakazała.
KRYSPIN

Re: chip do klekota IS220

Post autor: KRYSPIN »

Niestety silnik 2ADFTV lub 2ADFHV to silnik wymagający i upierdliwy jeśli chodzi o eksploatację. Wada konstrukcyjna, która jak dotąd nawet w Avensis T27 nie została usunięta skutecznie psuje opinie o tych silnikach i słusznie zresztą. Dlatego TOYOTA zmierzać będzie nową drogą od 2014 roku...

Do tego notorycznie zapychający się EGR, padający 5 wtryskiwacz, przewspaniałe bąki puszczane przy wypalaniu D-cata oraz spore spalanie powodują, że bazą do modów ten silnika za dobrą nie jest.

W Lexie dochodzi jeszcze wada sprzęgła, poszarpuje.

Osobiście bym odpuścił boxa no chyba, że z założenia lubisz eksperymentować na własnej skórze.

A jeśli już musisz (bo tak :dirol: ) to boxa V-techa montuj.

Polecałbym jednak auto na IT2 wstawić i sprawdzić conieco, wyczyścić EGR przed zabiegiem, w maxie 60 tys wytrzymuje bez czeck'a w tym motorze. Potem sadze rosną w siłę.

A może lepiej bezpieczniej podkręcić turbinkę trochę, nie wiem tam ile u ciebie teraz dmucha ale parę obrotów na gruszce odczujesz na pewno. Turbiny w tych autach akurat są bardzo wytrzymałe ale nie idiotoodporne. Właściwie eksploatowane spokojnie ogarniają 300 - 400 tys.
Lex

Re: chip do klekota IS220

Post autor: Lex »

ledziu pisze:Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE
ktoś podrzuci tu line z boxem TTE bo jakoś nie mogę nigdzie tego namierzyć ani ustalić ceny
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: chip do klekota IS220

Post autor: klexus »

Lex pisze:
ledziu pisze:Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE
ktoś podrzuci tu line z boxem TTE bo jakoś nie mogę nigdzie tego namierzyć ani ustalić ceny
na allegro kiedyś był za 999zł do D4D 2.2, teraz jest ale do 3.0 D4D http://moto.allegro.pl/chip-tte-d4d-per ... 72820.html
lexrwd
Lex user
Posty: 70
Rejestracja: 3 maja 2011, o 19:27
Model Lexusa: is 220d
Skąd:: DOLNY ŚLĄSK
Kontakt:

Re: box do IS220

Post autor: lexrwd »

Odpukać w niemalowane, ale mam 85 tys. km - i nie mam problemów z EGR, piątym wtryskiwaczem, turbo, kołem zamachowym, check engine, skrzynią, sprzęgłem. Za to pamiętam o tym, aby zawsze regularnie wymieniać olej na czas, wlewać zawsze dobre paliwo z ecomaxem, nie pałować auta na zimnym, jak jest mróz to używam power heat, jak wyłączam auto to ze sprzęgłem, żeby oszczędzić dwumasę, jak ruszam, to najpierw puszczam sprzęgło, a później przyspieszam, a po jeździe pozwalam turbinie się zatrzymać, i nie gaszę od razu auta. Wcześniej RAV4 2,2 d-cat - przebieg 215 tys km, chip V-Tech od 60 tys km, żadnych problemów z dwumasą, turbiną, wtryskami, EGR. Przy 200 tys. km zaczął puszczać bąki :) Zero zużycia oleju - ale wyłącznie millers, pełny syntetyk 5w30 C3, wymiana co 12 - 15 tys. km.
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: box do IS220

Post autor: klexus »

lexrwd pisze:Odpukać w niemalowane, ale mam 85 tys. km - i nie mam problemów z EGR, piątym wtryskiwaczem, turbo, kołem zamachowym, check engine, skrzynią, sprzęgłem. Za to pamiętam o tym, aby zawsze regularnie wymieniać olej na czas, wlewać zawsze dobre paliwo z ecomaxem, nie pałować auta na zimnym, jak jest mróz to używam power heat, jak wyłączam auto to ze sprzęgłem, żeby oszczędzić dwumasę, jak ruszam, to najpierw puszczam sprzęgło, a później przyspieszam, a po jeździe pozwalam turbinie się zatrzymać, i nie gaszę od razu auta. Wcześniej RAV4 2,2 d-cat - przebieg 215 tys km, chip V-Tech od 60 tys km, żadnych problemów z dwumasą, turbiną, wtryskami, EGR. Przy 200 tys. km zaczął puszczać bąki :) Zero zużycia oleju - ale wyłącznie millers, pełny syntetyk 5w30 C3, wymiana co 12 - 15 tys. km.
super wóz ułatwia użytkowanie jak żadne inne auto.
Szacun za dbanie o samochód ale mnie by nerwy juz dawno pusciły, to jak jazda z nitrogliceryną czego jeszcze nie wolno?? a dmuchawe kiedy mozna załączyć jak tem osiągnie 80st.
CO sie stanie jak nagle chomik zaczyna rodzić i szybko do weterynarza, a tu temp -17st i co wtedy ?? dylemat albo grzejemy motor i powoli ruszamy albo chomika poświecimy bo przed weterynarzem nie mozemy wyskoczyć z auta bo turrrbina jeszcze ciepła i sie kręci. Przez tego niedorobionego 2.2 chomik muisiał zdechnąć :bye: :hobby: :najper:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości