Witam! Jak wszystko no swiecie kiedys sie konczy i ulega zuzyciu tak tez i w moim is200 nadszedl czas na wymiane tarczy a co za tym idzie docisk i lozysko.. mam zatem pytanko odnosnie sprzegla organicznego.. Czy warto wydac troche wiecej i wyposarzyc go w organika czy lepiej bedzie zostac przy seryjnym??
tak wiec i u mnie nadszedl koniec sprzegla , wiec trzeba pomyslec nad czyms nowym , wstepnie juz zakupilem uzywana tarcze sprzeglowa i zastanawiam sie czy nie wyslac jej do radzikowskiego zeby zrobil spieka . Chyba ze macie jakies inne propozycje ??
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik -->ZLOT Lexus-Forum 2012<-- klik To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
kilku moich kolegow robilo sprzegla u Radzikowskiego i wszyscy sa zadowoleni co do organicznego... to chyba lepiej do seryjnego auta kupic zamiennik, w Hondzie mam organiczne ze wzmocnionym dociskiem (exedy st.I) i troche szarpie, latwo przypalic, ale szybciej mozna zmieniac biegi
Właśnie stoję przed podobnym problemem. Chciałem kupić exedy ale jest obecnie nie dostępne tak twierdzi centrala w UK. Proponują mi AISIN albo wzmacniane sprzęgło które działa podobno jak cywilne chyba robione u Radzikowskiego.
Exedy stage 1 sam mam takie organiczne smiga az milo. @txm89 - nie trzeba, za to wymienic odrazu lozysko oporowe. Mam u siebie zestaw TYK-7378HD, jest tez TYK-7378 (bez tzw docisku Heavy Duty tylko jakies normalne)
banan1984 napisał(a):Exedy stage 1 sam mam takie organiczne smiga az milo.
masz moze porowanie do seryjnego? u mnie, jak juz kiedys pisalem, po wymianie troche szarpalo. a tak na marginesie, chyba ktos kiedys pisal ze wszystkie tarcze sa organiczne...