Turbo 2JZ-GE IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Minelo troche czasu od SWAPA z 1GFE NA 2JZ-GE i jednak braklo mocy. Czyli dokladamy turbo do 2JZ. A wiec
Skrzynia zostaje i wtryski podobno wytrzyMaja do okolo 350-400km
I teraz nie wypowiedza sie bardziej doswiadczeni co dokladnie bedzie potrzebne, tylko prosze o nie pisanie zbednych komentarzy ze sie nie oplaca itd.
Wieksza moc silnika wiaze sie z odprezeniem glowicy a ja nie chce tego robic bo prawdopodobnie taka moc wystarczy do samochodu na co dzien
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: ledziu »

Będziesz potrzebował kolektor wydechowy, turbo, wydech, coś do sterowania np: DET3, dolot, IC np: z supry TT/aristo/ trochę orurowania, może jakiś zaworek blow off.
Silinik w seryjnej konfigurancji powinien wytrzymać 400-450KM ale zawsze zostawiaj sobie margines bezpieczeństawa ponieważ dane z różnych for mogą być nad to optymistyczne. Samo odprężenie jest proste i nie ma się czego obawiać stosujesz zwykłą uszczelkę od GTE tylko do stage 1 jest to niepotrzebne (podobno)
Może o czymś zapomniałem ale wyjdzie w praniu :biggrin2:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: carsik »

podsumowując jakieś 10-11kzł
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: klexus »

lukaszb24 pisze:A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??
Z podstawy filtra oleju
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Jak by ktos mial jakies zbedne graty potrzebne do uturbienie 2JZ to chetnie odkupie
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: BeeMiX »

Zależy na jakich gratach chcesz to składać. Mnie 10 tyś to kosztowało odświeżenie motoru po awarii :biggrin2:

Masz VVTi czy bez ? Jaka skrzynia ?
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: ledziu »

lukaszb24 pisze:Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy
Łoj :biggrin2: to masz kiepskie zestawienie. Generalnie z motorownią nie ma wielkiego bólu tylko skrzynka jest troszku mniej trwała niż jej poprzedniczka 4biegowa.

Co do części używanych to musisz raczej dużo szukać w necie. Jeżeli będziesz zainteresowany to poszukam coolera od aristo albo od supry TT spokojnie któryś z nich starczy do planowanych mocy.
Co do turbinek to raczej preferuje nowe chyba że kupisz jakiegoś populusa firmowego który jak sie zepsuje to tanio będzie można go naprawić/dokupić.

Reszta kwestia szczęścia.
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Z tego co mi wiadomo to skrzynia do 350km wystracza spokojnie a ja nie chce wyzej ciagnac. Turbo bedzie nowe za dobre pieniadze od Volvo s80 3.0 Turbo ktore wystarcza do 380 km.
Cooler to chyba najmniejszy problem ale jak bys mial w dobrych pieniadzach to oczywiscie sie dogadamy.
Teraz co z ukladem paliwowym ?? podobno trzeba zalozyc pompke walbro 255 ale czy nie bedzie problemu z jej montazem w zbiorniku ??? i czy na pewno seryjne wtryski wytrzymaja do 350 km ???
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości