2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?
- Roz
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?
Witam chłopaki, potrzebuje info na temat silnika 2JZ 3.0L 24v.
Dlubie z tematem podniesienia mocy przy moim autku, mod obejmuje zainstalowanie regulowanych kol rorzadu i usuniecie fazatora zmiennych faz, nie bede opisywal co mam w planach dopoki tego nie zrobie i nie sprawdze czy prawidlowo dziala, na ten temat ciezko jest cos znalezc w necie.
Jesli ktos ma silnik 2JZ to po prawej stronie, na tylniej czesci przed ostatnim tlokiem pod kolektorem ssacym jest czujnik polozenia walka, trzeba zrzucic z niego kostke i sprawdzic czy auto zapala, jesli ktos moze zrobic taki trik i dac info co i jak to bede wdzieczny, sam nie moge tego wykonac bo mam czesciowo rozebrany silnik a bede mogl modzic dalej i utne koszty lawetowania itd, dzieki
Dlubie z tematem podniesienia mocy przy moim autku, mod obejmuje zainstalowanie regulowanych kol rorzadu i usuniecie fazatora zmiennych faz, nie bede opisywal co mam w planach dopoki tego nie zrobie i nie sprawdze czy prawidlowo dziala, na ten temat ciezko jest cos znalezc w necie.
Jesli ktos ma silnik 2JZ to po prawej stronie, na tylniej czesci przed ostatnim tlokiem pod kolektorem ssacym jest czujnik polozenia walka, trzeba zrzucic z niego kostke i sprawdzic czy auto zapala, jesli ktos moze zrobic taki trik i dac info co i jak to bede wdzieczny, sam nie moge tego wykonac bo mam czesciowo rozebrany silnik a bede mogl modzic dalej i utne koszty lawetowania itd, dzieki
RozLEX
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Zapala. Tylko nie bądź zbyt rozczarowany stratą swojego czasu.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- Roz
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
o jaki czas ci chodzi, co masz na mysli?? myslisz ze vvti jest tak extra i wyrabia przy dmuchnieciu i takim wstawaniu motoru?? moze przy 150KM jest cos odczuwalne no i jesli bawimy sie w save fuel to ok ale nie w extreme na wysilonej jednostcecarsik pisze:Zapala. Tylko nie bądź zbyt rozczarowany stratą swojego czasu.
Ostatnio zmieniony 6 sie 2013, o 09:20 przez Roz, łącznie zmieniany 1 raz.
RozLEX
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
- Roz
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
od poltora roku moze 2 mam turbo, silnik zyje ponad 400KM i 500NM, modze wyzej i dlatego likwiduje temat vvti ktory uwazam ze jest zbedny, duzo wazy i stwarza zagrozenie przy przekroczeniu oryginalnej granicy rpmkrzywydg pisze:A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
RozLEX
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Ja sie w koncu za bardzo nie znam ale u Treli bardzo dobrze działa u Przygonskiego też i raczej nie rozmawiamy o 500KM.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Co do Twojej teorii to pierwszy raz słyszę, tym bardziej że VVTi GTE robione są bez problemu na 700KMów i nikt się nie bawi w pozbywanie tego.Roz pisze:od poltora roku moze 2 mam turbo, silnik zyje ponad 400KM i 500NM, modze wyzej i dlatego likwiduje temat vvti ktory uwazam ze jest zbedny, duzo wazy i stwarza zagrozenie przy przekroczeniu oryginalnej granicy rpmkrzywydg pisze:A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Jakby kolega zobaczył wykres z fazą i bez to może zaczął by inaczej rozmawiać
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Zostaw VVTi, zmien wałki, wrzuć EMU (moze sterowac VVTi) i zyskasz naprawde sporo mocy. Nie wywalaj tego bo tylko na tym stracisz
- Roz
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E
Sorry bełem wyciety chwile przez narodziny dzieciaka .
I teraz mam zgryza bo jest sporo opinii ale czlowiek musi sam sprobowac i sie przekonac. Jak robili mi auto w vtg to na samym poczatku rozmowy byl temat wyciecia zmiennych faz. Zostawilem vvti pomimo tego co mowili, widac teraz po uplywie sporego czasu gdzie tacy jak trela i inni jezdza z vvti ludzie sie na tym poznali i maja jakas wiedze na ten temat a nie jak kiedys ze stary silnik z toyoty to super silnik a reszta to kupa, nie wazne, szkoda ze polscy tunerzy sa tak do tylu za innymi, tak okolo 2 lata ale to tylko o nich swiadczy, chcesz miec auto ktore jest dobrze zrobione zrob je sam!
I teraz mam zgryza bo jest sporo opinii ale czlowiek musi sam sprobowac i sie przekonac. Jak robili mi auto w vtg to na samym poczatku rozmowy byl temat wyciecia zmiennych faz. Zostawilem vvti pomimo tego co mowili, widac teraz po uplywie sporego czasu gdzie tacy jak trela i inni jezdza z vvti ludzie sie na tym poznali i maja jakas wiedze na ten temat a nie jak kiedys ze stary silnik z toyoty to super silnik a reszta to kupa, nie wazne, szkoda ze polscy tunerzy sa tak do tylu za innymi, tak okolo 2 lata ale to tylko o nich swiadczy, chcesz miec auto ktore jest dobrze zrobione zrob je sam!
RozLEX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości