Legendarny 2JZ-GE
- GS300
- Lex user
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Legendarny 2JZ-GE
Witam
Na tej stronie internetowej :
http://www.fanklubtoyota.pl/technologia ... lniki.html
czytałem troszkę na temat swojego silnika i nie wiem co o tym myśleć, można na tej stronie przeczytać :
"Od roku 1996, kiedy to pojawił się w silnikach JZ układ zmiennych faz zaworów ssących VVT-i, straciły one sporo ze swojej legendarnej trwałości."
więc jak to jest z tymi silnikami?
Na tej stronie internetowej :
http://www.fanklubtoyota.pl/technologia ... lniki.html
czytałem troszkę na temat swojego silnika i nie wiem co o tym myśleć, można na tej stronie przeczytać :
"Od roku 1996, kiedy to pojawił się w silnikach JZ układ zmiennych faz zaworów ssących VVT-i, straciły one sporo ze swojej legendarnej trwałości."
więc jak to jest z tymi silnikami?
-
- Lex Master
- Posty: 2494
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
Pierniczenie
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
no cóż. Ledziu jak zwykle ma rację
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- GS300
- Lex user
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
A jest to tak że jak nie będziesz robił z niego 700km + to to pytanie jest wogóle nie na miejscu.GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
PS. Legendarny to jest 2jz-GTE
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
-
- Lex Master
- Posty: 2494
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
W czym jest problem??? silnik masz z supry no i jeszcze kilka innych podzespołów masz supry...GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
Z legendarną trwałością wszystko jest ok
-
- Nowy lex user
- Posty: 10
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 13:10
- Model Lexusa: IS
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
- passat1978
- Lex Driver
- Posty: 614
- Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
- Model Lexusa: gs 300
- Skąd:: Łęczyca
- Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
NR 790462651 Lub PW
- Picakus
- Lex user
- Posty: 278
- Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
- Model Lexusa: Zależnie od chwili
- Skąd:: Pomiechówek
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI.passat1978 pisze:czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości
Między pierszymi UZetami były wyraźne różnice.
Ostatnio zmieniony 8 lis 2013, o 13:47 przez Picakus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lex Master
- Posty: 2494
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Legendarny 2JZ-GE
Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.Picakus pisze:2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI.passat1978 pisze:czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości
Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość