Legendarny 2JZ-GE

Awatar użytkownika
GS300
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Mazowieckie
Kontakt:

Legendarny 2JZ-GE

Post autor: GS300 »

Witam
Na tej stronie internetowej :
http://www.fanklubtoyota.pl/technologia ... lniki.html
czytałem troszkę na temat swojego silnika i nie wiem co o tym myśleć, można na tej stronie przeczytać :
"Od roku 1996, kiedy to pojawił się w silnikach JZ układ zmiennych faz zaworów ssących VVT-i, straciły one sporo ze swojej legendarnej trwałości."
więc jak to jest z tymi silnikami? :)
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: ledziu »

Pierniczenie :biggrin2:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: carsik »

no cóż. Ledziu jak zwykle ma rację
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
GS300
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 1 lis 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Mazowieckie
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: GS300 »

no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
Awatar użytkownika
krzywydg
Lex Maniak
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: krzywydg »

GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
A jest to tak że jak nie będziesz robił z niego 700km + to to pytanie jest wogóle nie na miejscu.
PS. Legendarny to jest 2jz-GTE
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Obrazek
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: ledziu »

GS300 pisze:no więc jak to jest, bo trochę mnie to zmartwiło, głównym powodem kupna tego modelu był ten legendarny silnik z Toyoty Supry.
W czym jest problem??? silnik masz z supry no i jeszcze kilka innych podzespołów masz supry...
Z legendarną trwałością wszystko jest ok :biggrin2:
Karol
Nowy lex user
Posty: 10
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 13:10
Model Lexusa: IS
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: Karol »

Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
Awatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
Posty: 614
Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Łęczyca
Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: passat1978 »

Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Awatar użytkownika
Picakus
Lex user
Posty: 278
Rejestracja: 16 mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: Picakus »

passat1978 pisze:
Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)
Między pierszymi UZetami były wyraźne różnice.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 8 lis 2013, o 13:47 przez Picakus, łącznie zmieniany 1 raz.
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post autor: ledziu »

Picakus pisze:
passat1978 pisze:
Karol pisze:Ge na vvti miały cienką korbe. Wszystkie inne miały grubą.
czy ktoś ma wymiary lub fotki tych korb? tak dla porównanie bo mnie ten temat zainteresował ?
2JZ-GE i wszystko na temat VVTI i NON-VVTI. :ok:
Mam nadzieje, że rozwieje to wszelkie wątpliwości ;)
Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość