Legendarny 2JZ-GE

User avatar
Picakus
Lex user
Posts: 278
Joined: 16 Mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Contact:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post by Picakus »

ledziu wrote:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)
ledziu
Lex Master
Posts: 2582
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post by ledziu »

Picakus wrote:
ledziu wrote:Fajna stronka tylko że na zdjęciach są 2jz gte vvti i 2jzge vvti a później opisują gte vvti i gte non vvti które ogólnie są takie same.

Częstrzym tematem jest porównie ge vvti i non vvti oraz gte do ge.
Nie wspominając o gte jdm vs gte US :biggrin2:
Tak czy inaczej teze o mniejszych korbach obala ;)
Naj prościej i najszybciej było opisane na naszym forum :biggrin2: dodam polskim forum :laugh1:
BeeMiX wrote:2JZ-GTE VVT-i i non-VVT-i ma taką samą wytrzymałość
2JZ-GE non-VVT-i powyzej 400KM wypada odprezyc grubsza uszczelka, potem wymiana tłoków. Korby takie same jak 2JZ-GTE
2JZ-GE VVT-i j/w PLUS dużo słabsze korby.
User avatar
GS300
Lex user
Posts: 102
Joined: 1 Nov 2013, o 16:32
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Mazowieckie
Contact:

Re: Legendarny 2JZ-GE

Post by GS300 »

czyli w GS300 3.0 222KM jest najgorszy silnik z tej gamy, ale to dalej silnik Lexusa więc dobry :) hihi
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests