GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Post autor: legato97 »

Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re:

Post autor: Yarecki »

legato97 pisze:Si ale chodzi o GS MK2, troche tam inaczej niz w IS
Dokładnie, IS nie ma wahliwych tulei w przednich wahaczach o czym już wspominałem, dlatego w ASO wahacz do IS kosztuje 500-600 a do GS 1600zł :biggrin2: .
Zatem pakując poli do GS robimy 2 rzeczy:
1. Rezygnujemy z uniball'a
2. Pakujemy coś sztywniejszego od gumy

Zatem efekt będzie zupełnie inaczej odczuwalny niż w IS.
Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Post autor: legato97 »

Jak pisalem, sztywniej mi nie przeszkadza, dlatego temat zaczalem. Cos mi sie uwidzialo, ze sztywniej na wahaczach I bardziej miekki gwint bedzie lepszy, niz gumowe elementy I sztywny gwint. Ale teraz biore tez pod uwage dzwieki, ktore moga sie wydobywac po zalozeniu poli, a ktorych nie ma prawa byc w GS.
gorgu
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 08:15
Model Lexusa: GS 300 MKII
Skąd:: Pruszków
Kontakt:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post autor: gorgu »

Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post autor: Yarecki »

gorgu pisze:Ja w ogóle nie potrafię sobie wytłumaczyć tych stwierdzeń że jak się założy poli to będzie twardo jak kamień i pozwolę sobie powiedzieć że jest to pier...enie kocopołów i mam prawo tak mówić bo mam GSII na poli i wiele aut wcześniej i też regeneruję zawieszenia .Bez odbioru.Nara :smoke:
Ty jesteś po sąsiedzku z Carsikiem więc Twoja wypowiedź jest dla mnie przynajmniej mało wiarygodna - ( skoro nie czujesz różnicy między oem a Poly - to po co zmieniać na poly) :lol: ;) - a prawo masz do wszystkiego, wolny kraj, mimo, że dziki :D :lol: .
Poza tym zastanawiał się ktoś, skoro to "poly" to takie super komfortowe, ciche, trwałe i nie ma wad to czemu fabryczne auta na tym nie wychodzą, tylko pchają jakieś skomplikowane mieszanki "gum" - pewnie dlatego, że się nie znają Ci "mali Inżynieriowie" za to nasi wiedzą wszystko dlatego mamy tak rozwinięty rodzimy przemysł motoryzacyjny i nie tylko zresztą :omg:
gorgu
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 17 kwie 2012, o 08:15
Model Lexusa: GS 300 MKII
Skąd:: Pruszków
Kontakt:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post autor: gorgu »

Bo guma też działa i co najważniejsze jest to najtańsza technologia i na dodatek szybciej się psuje. .Dam przykład ,obecny Ford Mustang ma sztywny most tylko dlatego bo w produkcji wielowaczhacz byłby droższy o 100USD.
hydrant23
Lex Driver
Posty: 691
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Lokalizacja: zamosc
Kontakt:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post autor: hydrant23 »

dobra Panowie, wszyscy tylko pitu pitu , a konkrotów brakuje... jeśli ktoś ma chęć na poli to niech wstawi poli ,a nawet stali , więc jeśli ktoś jest w stanie taki zestaw poli zaproponować do gs'a to niech proponuje - sam jestem ciekawy tej alternatywy i zapewne się na to skuszę jeśli będę zmuszony wymienić i zapewne sporo posiadaczy gs'a również
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości