wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szymapa
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 17:25
Model Lexusa: is200
Skąd:: Łódź
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach

Post autor: szymapa »

Witam, mam następujący kłopot jak w temacie. Pod komputerem wykazało błędy 3100 3105 3110 3115 3120 3125 co oznacza brak zapłonu na wszystkich cylindrach. Samochód gdy jest zimny pracuje idealnie,jak się rozgrzeje potrafi zgadnąć niezależnie czy jest w ruchu czy na postoju. Wymienił em świece na Renzo ,sprawdzałem cewki zapłonowe ,zmieniłem czujnik temp.płynu chłodzącego i nadal problem jest bardo dokuczliwy. Samochód jeździ na wszystkich cylindrach i nie ma żadnych objawów usterki poza w/w. Przebieg 198000.
Będę bardzo wdzięczny za jakie kolejek sugestie na ten temat. Zastanawiał się nad komputerem sterującym silnikiem ale sam nie wiem.
Yesterday is history Tomorrow's a mystery
Awatar użytkownika
gileusz
Lex user
Posty: 35
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 16:51
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Kraków/Kielce
Kontakt:

Re: wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach

Post autor: gileusz »

Sprawdź wtryskiwacze paliwa, w moim przypadku pomogło. Auto nie chodziło na jeden cylinder a wypadanie zapłonów oczywiście pokazywało bodajże na trzech cylindrach co dziwne. Zobacz temat: viewtopic.php?f=103&t=7519
Awatar użytkownika
szymapa
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 17:25
Model Lexusa: is200
Skąd:: Łódź
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach

Post autor: szymapa »

Dziękuję za szybką reakcję, po 18 jadę sprawdzać wtryskiwacze i dam znać,pozdrawiam.
Yesterday is history Tomorrow's a mystery
Awatar użytkownika
szymapa
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 17:25
Model Lexusa: is200
Skąd:: Łódź
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach

Post autor: szymapa »

Okazało się że jedna cewka zapłonowa po nagrzaniu dostawała zwarcie i powodowała chwilowe zaniki zapłonu. Mierzyłem wtryskiwacze i wszystko mają podobną oporność 16,5 ale dzięki za wskazówki. Każda rada jest warta sprawdzenia.
Yesterday is history Tomorrow's a mystery
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości