Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Kontakt:

Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: kawaleria06 »

Witam wszystkich.
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?
Załączniki
Obraz1.jpg
Hamownia z K&N
(68.05 KiB) Pobrany 2129 razy
Awatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
Posty: 813
Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: baniaq »

A to jest stożek, czy montaż w miejscu fabrycznego filtra?
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: forest »

ho ho :D nareszcie mamy wykres z K&N i bez... jednak coś daje :doh:
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
:scratch:
SC430 '2002
Awatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: kawaleria06 »

To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: forest »

po wywaleniu kata w miejsce sondy wkręcasz emulator, następnie w emulator wkręcasz sondę i problem znika
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 30006.html
SC430 '2002
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: Travis »

kawaleria06 pisze:To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?

Tak jak pisze forest montujesz emulatory. Map nowych nie wgrasz to jest komp Denso tego nie obejdziesz ;) na jakiekolwiek przyrosty mocy bez zainwestowania grubej waluty raczej bym nie liczył. Wywal kata i ciesz się z tych kucy które jeszcze są.

Druga sprawa nie martwiłbym się koniami mechanicznymi lecz momentem obrotowym. 5km w tą czy w tamtą stronę nawet nie odczujesz za to ubytek Nm jest odczuwalny.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, o 21:11 przez Travis, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: kawaleria06 »

Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
Awatar użytkownika
cdexnh
Lex user
Posty: 254
Rejestracja: 19 cze 2013, o 22:54
Model Lexusa: is200 sc compressor
Skąd:: Krakow
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: cdexnh »

ja dane katalogowe uzyskałem własnie z filtrem k&n ;p bez nie robilem
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: carinus »

kawaleria06 pisze:Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
Poczytaj wszystkie dostępne posty na temat podnoszenia mocy,nie jest prosto i tanio.Dowiesz się też dlaczego taniej jest doładowac wolnossaka niż wydobyć parę koni bez dmuchania.
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post autor: ledziu »

Czyli kolejny raz okazała się lipa...z dokładaniem mocy n/a bez użycia $$$. Dokładnie to co przy dolocie injena i gs430...z tą różnicą że nawet nie wyszło 5KM do przodu. I pół biedy jak pałer nie wzrosnie kiepsko bo niutek się nie rusza więc pałer nawet jeżeliby podskakiwał to autko i tak jechałoby podobnie.

P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości