Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Rozglądam się za zamiennikami amortyzatorów. Mam dobre doświadczenia z Bilsteinami B6 z poprzedniego auta. Niestety jedyne co dotychczas znalazłem to Tein Street Flex:
http://www.jdl-performance.com/zestaw-z ... gs300.html
Może i bym to założył, ale opinie są słabe. Twardo, komfortu brak i regulacja kuleje. A koszt jak 70% ceny nowych ori amorów z regulacją twardości.
Ktoś może kojarzy czy są jakieś inne zamienniki?
http://www.jdl-performance.com/zestaw-z ... gs300.html
Może i bym to założył, ale opinie są słabe. Twardo, komfortu brak i regulacja kuleje. A koszt jak 70% ceny nowych ori amorów z regulacją twardości.
Ktoś może kojarzy czy są jakieś inne zamienniki?
- bamss
- Lex Driver
- Posty: 422
- Rejestracja: 2 paź 2013, o 23:17
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: jaworzno
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
bc racing bardzo dobry zawias, teraz bardzo popularny w pl isc wiec wybor masz duzy
https://www.facebook.com/is250bams/?fref=ts Auto-Elektronika -naprawy komputerow airbag liczniki CarAudio-zabudowy w ofercie Vibie, DigitalDesigns,Alpine,Gms i wiele innych 662032092
- luxus
- Lex Maniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Rozejrzyj się za isc...
http://www.isc-n1.eu/
Tańsze, więcej regulacji i większa dostępność części zamiennych
http://www.isc-n1.eu/
Tańsze, więcej regulacji i większa dostępność części zamiennych
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
A nie kojarzycie samych zamienników amortyzatorów? Bo to dziwne, że gwinty są a samych amorów już nie ma. Gwint do moich zastosowań ma umiarkowany sens.
- luxus
- Lex Maniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Amory do GS'a 3 gen. w zamienniku nie występują tylko oryginał w aso, cena za 2 szt. to 4300 zł...
A gwint kupisz za niecałe 3000 zł i masz regulacje twardości
A gwint kupisz za niecałe 3000 zł i masz regulacje twardości
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Ale na oryginałach fajnie się jeździ Tyle, że jak wymienię przód i tył to wydam 6-7 klocków (ściągałbym z USA). Też mają regulację twardości (dwustopniową) z kabiny.
O gwintach na nasze drogi niestety sporo złego się naczytałem. Korozja, niska trwałość na naszych dziurach i brak komfortu. Kosztować też nie będą poniżej 3 kafli. Tein to 4800 a BC Racing (dużo pozytywów czytałem) to 600 funciaków:
http://prolex-uk.com/shop/index.php?mai ... ts_id=1115
@Luxus Ty jeździsz na gwincie? Ciekawy jestem opinii osób, które użytkują to na co dzień na polskich drogach. Jeśli będę się decydował to na BC Racing BR Series. Wygląda na to, że mają normalną liniową sprężynę.
O gwintach na nasze drogi niestety sporo złego się naczytałem. Korozja, niska trwałość na naszych dziurach i brak komfortu. Kosztować też nie będą poniżej 3 kafli. Tein to 4800 a BC Racing (dużo pozytywów czytałem) to 600 funciaków:
http://prolex-uk.com/shop/index.php?mai ... ts_id=1115
@Luxus Ty jeździsz na gwincie? Ciekawy jestem opinii osób, które użytkują to na co dzień na polskich drogach. Jeśli będę się decydował to na BC Racing BR Series. Wygląda na to, że mają normalną liniową sprężynę.
- luxus
- Lex Maniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Obecnie jeżdżę na aftermarketowym zawieszeniu pneumatycznym:
http://www.ebay.com/itm/Ksport-CLX050-A ... 6e&vxp=mtr i jest super ale is'em mk1 przejeździłem po naszych polskich dziurawych drogach 140 tysi twardym jak beton i na 18" kołach z niskim profilem i nie wymieniłem żadnego elementu w zawieszeniu. na zimę podnosiłem go zakładałem 16" balony i ustawiałem na full miękko i co? i był jeszcze bardziej komfortowy tzn.miękki niż seria...
Bc to to samo co isc, ta sama konstrukcja na + to to że dystrybutor na 4 kraje europy jest w Polsce i mozesz dobrać sobie twardość sprężyn przy zakupie a jeśli okaże się że są za miękkie albo za twarde gość wymieni ci na takie jakie sobie życzysz bez dodatkowych kosztów...
I przy zamówieniu grupowym isc w wersji sport masz za 2750 zł...
http://www.ebay.com/itm/Ksport-CLX050-A ... 6e&vxp=mtr i jest super ale is'em mk1 przejeździłem po naszych polskich dziurawych drogach 140 tysi twardym jak beton i na 18" kołach z niskim profilem i nie wymieniłem żadnego elementu w zawieszeniu. na zimę podnosiłem go zakładałem 16" balony i ustawiałem na full miękko i co? i był jeszcze bardziej komfortowy tzn.miękki niż seria...
Bc to to samo co isc, ta sama konstrukcja na + to to że dystrybutor na 4 kraje europy jest w Polsce i mozesz dobrać sobie twardość sprężyn przy zakupie a jeśli okaże się że są za miękkie albo za twarde gość wymieni ci na takie jakie sobie życzysz bez dodatkowych kosztów...
I przy zamówieniu grupowym isc w wersji sport masz za 2750 zł...
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Dzięki za info. Na pewno ISC i BC Racing to są te same zawieszenia?
Rozsądnie wydaje się wziąć ISC z odpowiednio miękkimi sprężynami, np. 6k.
Kojarzycie może o ile siada auto na gwincie ISC? Jaki jest zakres regulacji wysokości?
Rozsądnie wydaje się wziąć ISC z odpowiednio miękkimi sprężynami, np. 6k.
Kojarzycie może o ile siada auto na gwincie ISC? Jaki jest zakres regulacji wysokości?
- luxus
- Lex Maniak
- Posty: 701
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Nie powiem ci dokładnie w cm teraz ale od terenowca po stance wóz
Bardzo duży zakres regulacji
Bardzo duży zakres regulacji
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- micrus
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zawieszenie Aftermarket do GS III gen
Rozmawiałem z dystrybutorem ISC i sugerował do mojego klocka sprężyny 14 i 12 kg. Chętnie bym poczytał opinie innych użytkowników tego zawieszenia, zwłaszcza na temat komfortu jazdy. Podobno na forum jest kilka osób, które jeździ na ISC. Ktoś jeszcze coś podpowie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości