[is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

lukasz32
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 2 cze 2013, o 21:44
Model Lexusa: g35
Skąd:: Polska
Kontakt:

[is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: lukasz32 »

Szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem, więc napiszę gdyby ktoś się przymierzał do takich małych zmian.

Wkładka pipercross (tydzień temu założona, zrobiona trasa 1500km) - założona raczej ze względu na długą trwałość, filtr się nadawał do wymiany - żadnych odczuwalnych zmian w charakterystyce silnika.

Dziś wrzucony (od Kolegi Rikiego) wydech bez katalizatorów - jakby trochę głośniej, ale odczuwalnie lepiej przyspiesza w zakresie 1500-3000 na najwyższych biegach i to jest duży plus.

Pomiar 0-100 wyszedł nie lepiej lub ciut gorzej niż wcześniej, ale już dawno tego nie sprawdzałem, więc może kiepsko ruszam.

Jako ciekawostkę dodam, że zakręcił jeszcze na trójce gumami (z krótkim piskiem), nawet nie wiedziałem że tak się da, wcześniej tego nie robił ;).

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Gierade
Lex user
Posty: 224
Rejestracja: 10 paź 2012, o 12:49
Model Lexusa: IS200
Skąd:: SBE
Kontakt:

Post autor: Gierade »

Bez wszystkich katalizatorów, czy tylko tych na kolektorze?
Awatar użytkownika
arrrdian
Lex user
Posty: 31
Rejestracja: 2 lip 2013, o 01:40
Model Lexusa: IS 300
Skąd:: Chełm
Kontakt:

Re:

Post autor: arrrdian »

Gierade pisze:Bez wszystkich katalizatorów, czy tylko tych na kolektorze?

Mam 2 wyciete na kolektorach i jest lepiej.
Awatar użytkownika
Gierade
Lex user
Posty: 224
Rejestracja: 10 paź 2012, o 12:49
Model Lexusa: IS200
Skąd:: SBE
Kontakt:

Post autor: Gierade »

Jeszcze jedno pytanie. Zamiast katów jest tam coś konkretnego wstawione, czy kawałki rurki?
lukasz32
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 2 cze 2013, o 21:44
Model Lexusa: g35
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: lukasz32 »

Witam, może nieprecyzyjnie napisałem - wycięte dwa przy silniku, trzeci został, check nie świeci. Wstawione zamiast katów ~15 centymetrowe odcinki rur o średnicy zbliżonej do katów - około fi 65/80.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
arrrdian
Lex user
Posty: 31
Rejestracja: 2 lip 2013, o 01:40
Model Lexusa: IS 300
Skąd:: Chełm
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: arrrdian »

lukasz32 pisze:Witam, może nieprecyzyjnie napisałem - wycięte dwa przy silniku, trzeci został, check nie świeci. Wstawione zamiast katów ~15 centymetrowe odcinki rur o średnicy zbliżonej do katów - około fi 65/80.
pozdrawiam

A ja nic nie wstawialem. Tylko zaspawane. Katy sprzedalem pare groszy wpadlo.
Czuc ze moment obrotowy przesunal sie troche nizej.


Podsumowujac:
1. Odmulil sie silnik na nizszych obrotach.
2. Troche inny dzwiek silnika.
3. Silnik zrobil sie bardziej elastyczny oraz troche szybciej reaguje na gaz.
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: tomekb »

potwierdzam jest dużo lepiej do 4000obr ja nie mam ani jednego kata
Awatar użytkownika
tmx89
Lex Driver
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2011, o 14:34
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Katowice
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: tmx89 »

tomekb pisze:potwierdzam jest dużo lepiej do 4000obr ja nie mam ani jednego kata
a tlumik srodkowy masz ?
Obrazek
Obrazek
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: tomekb »

tak mam ale przy okazji robienia wydechu głowice do roboty zawiozłem więc jest duża poprawa
lukasz32
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 2 cze 2013, o 21:44
Model Lexusa: g35
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [is200] wrażenia po modyfikacji dolotu i wydechu

Post autor: lukasz32 »

tomekb pisze:tak mam ale przy okazji robienia wydechu głowice do roboty zawiozłem więc jest duża poprawa
Co robiłeś z głowicą? Jaki koszt?
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości