[IS200] Pełen przelot

Post Reply
User avatar
tmx89
Lex Driver
Posts: 477
Joined: 20 Feb 2011, o 14:34
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Katowice
Location: Katowice
Contact:

[IS200] Pełen przelot

Post by tmx89 »

Witam, z powodu ze katalizator ma dość, bede robic nowy wydech bez kata , ale zastanawiam sie nad sensownoscia tlumika środkowego ? gdyż końcowy Greedy Evo2 tak wycisza wszystko ze jest masakra a jednak chciałbym coś usłyszeć jadac w tunelu lub tak poprostu naciskac pedał gazu. Moje pytanie brzmi spawajac nowy wydech zostawic środkowy czy jednak go wywalic i zrobić pełen przelot bez kata i środkowego i sam tylni tylko zostawic ?
Image
Image
User avatar
banan1984
Lex Driver
Posts: 463
Joined: 3 Oct 2013, o 11:52
Model Lexusa: 3S-GE
Skąd:: Dublin
Location: Dublin
Contact:

Re: [IS200] Pełen przelot

Post by banan1984 »

Mowisz o tym silecneru, nappy go wywalil i nie bylo jakiegos kox efektu (tak mowil) lecz on ma turbo wiec chodzi o przelot, a jezeli masz NA i za bardzo odprezysz wydech to tez zle, moze sportowy kat z przelotem np. 100-120 cpsi ? Standard to chyba 400 cpsi. Wydech juz masz wiec powinnien dac mile brzmieine
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: [IS200] Pełen przelot

Post by Roz »

srodkowy daje brzmienie, zostaw jak masz wolnossaka. nie wywalaj o ile nie masz turbo, jezdzielm na hks evo 2 i bylo extra ale jak usunalem srodek bylo nieprzyemnie podczas dlugiej jazdy
RozLEX
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests