Witam,od niedawna jestem posiadaczem GS III i mam kilka pytań odnośnie eksploatacji.Przejrzałem forum ale nie znalazłem info na ten temat.
Czy wiecie co ile jest zalecana wymiana paska wielorowkowego w GS III.Przebieg 164000 a nie mam informacji czy był wymieniany czy nie. Gdzieś usłyszałem ze zalecana wymiana jest co 160000???I czy wymieniać razem z rolkami i napinaczem?Dodam że auto nie ma żadnych objawów odnośnie tego paska.
Druga sprawa to olej/filtr w skrzyni biegów .Równiez brak info nt ew. poprzednich wymian.Jaki olej i filtr do tej skrzyni?Tutaj również wszystko chodzi płynnie.
Niechciałbym przespać wymian pomimo iż robie tylko ok 10 000km/rocznie.
Dzieki i pozdrawiam
Pasek wielorowkowy GSIII 2005 & wymiana oleju w skrzyni b.
-
- Nowy lex user
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 10:20
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Pasek wielorowkowy GSIII 2005 & wymiana oleju w skrzyni b.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2015, o 15:04 przez puchacho, łącznie zmieniany 2 razy.
- scorpio102
- Lex user
- Posty: 239
- Rejestracja: 18 lis 2014, o 14:21
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Kalisz/Hannover
- Lokalizacja: Kalisz/Hannover
- Kontakt:
Re: Pasek wielorolkowy GSIII 2005
chyba wielorowkowego albo o czyms nie wiem...puchacho pisze: paska wielorolkowego
-
- Nowy lex user
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 10:20
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pasek wielorolkowy GSIII 2005
Hehe no rzeczywiscie .Taki to ze mnie spec
- adamsky73
- Lex Driver
- Posty: 621
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pasek wielorowkowy GSIII 2005
Jak się kupuje używane auto z niewiadomą przeszłością to wymiana płynów eksploatacyjnych i paska to podstawa. No chyba że planujesz w niedalekiej przyszłości swap silnika na inny
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
-
- Nowy lex user
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 10:20
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pasek wielorowkowy GSIII 2005
Sprawa załatwiona.
-Pasek wyminienony (koszt 110 pasek/Continental + robocizna 30 zł)
-Olej w skrzyni wymieniony metodą dynamiczną (1160 brutto).Cena zawiera środek czyszczący oraz olej(Toyota ATF WS) którego zużyto 10 ltr(gęstość0.847kg/l) do całego procesu.Odczucia po wymianie są zauważalne: nie przeciąga na niskich obrotach, zmienia płynniej oraz ma bardziej "przemyślany" kick down...Czas wymiany to ok 1.5-2h.
-Pasek wyminienony (koszt 110 pasek/Continental + robocizna 30 zł)
-Olej w skrzyni wymieniony metodą dynamiczną (1160 brutto).Cena zawiera środek czyszczący oraz olej(Toyota ATF WS) którego zużyto 10 ltr(gęstość0.847kg/l) do całego procesu.Odczucia po wymianie są zauważalne: nie przeciąga na niskich obrotach, zmienia płynniej oraz ma bardziej "przemyślany" kick down...Czas wymiany to ok 1.5-2h.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posty: 793
- Rejestracja: 9 lis 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Kontakt:
Re: Pasek wielorowkowy GSIII 2005
puchacho pisze:Sprawa załatwiona.
-Pasek wyminienony (koszt 110 pasek/Continental + robocizna 30 zł)
-Olej w skrzyni wymieniony metodą dynamiczną (1160 brutto).Cena zawiera środek czyszczący oraz olej(Toyota ATF WS) którego zużyto 10 ltr(gęstość0.847kg/l) do całego procesu.Odczucia po wymianie są zauważalne: nie przeciąga na niskich obrotach, zmienia płynniej oraz ma bardziej "przemyślany" kick down...Czas wymiany to ok 1.5-2h.
No dobrze jest wszystko wymienić smok i filtr ... w Radomiu kosztowało to dokładnie tyle samo.
Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości