Wątki gwintu i sprezyn...

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
edis200
Nowy lex user
Posty: 16
Rejestracja: 20 gru 2012, o 21:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: mazowsze
Kontakt:

Wątki gwintu i sprezyn...

Post autor: edis200 »

powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Awatar użytkownika
forest
Lex Master
Posty: 3692
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Kontakt:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post autor: forest »

SC430 '2002
Awatar użytkownika
Pepe_GD
Lex user
Posty: 244
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:37
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Gdańsk
Kontakt:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post autor: Pepe_GD »

edis200 pisze:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Joyrider
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 14:03
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Wasilków
Kontakt:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post autor: Joyrider »

Pepe_GD pisze:
edis200 pisze:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Sport stoi rzeczywiście wysoko. Obniżenie sprężyn aftermarketowych jest liczone na 99% od zwykłej wersji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości