Witam.
Jeżdżę od paru tygodni na gwincie Tein Street Advance.
Skręciłem go na max w dół,auto wygląda dobrze,ale mam wątpliwości,czy go nie podnieść 15-20mm. Jazda w zakrętach to bajka,ale jazda po dziurawym Wrocławiu już nie jest taka przyjemna.Druga sprawa to,czy skręcenie gwintu na maxa nie będzie powodowało większego zużycia tulei.Tein zaleca ustawienie pomiędzy -20 ,a -40mm.
Proszę o opinie uzytkowników tego modelu Teina,czy kombinowaliście z wysokością,czy jest różnica w komforcie pomiędzy -60 ,a np. -40?
[IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
- adamovicius
- Lex user
- Posty: 71
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 09:12
- Model Lexusa: IS 200 Sport
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 62
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 23:18
- Model Lexusa: brak jeszcze, narazie Toyota
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
adamovicius jak byś porównał jazdę po Wrocławiu na gwincie do standardowych amorków. Była by możliwość żebyś mnie przewiózł swoim Lexem??
- adamovicius
- Lex user
- Posty: 71
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 09:12
- Model Lexusa: IS 200 Sport
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
legato , kręciłem i mam teraz ustawione po środku. EDFC nie mam,aż tak nie poszalałem
Nie chce dawać też zbyt miękko bo w zakrętach nie bedzie już tak fajnie.
kale,ogólnie wielkiej różnicy nie ma,na serii też było słychać i czuć każdą nierowność.Problem jest z wysokością bo nie podjade już pod każdy krawężnik.
Pojeździłem ostatnio po Hallera,Wiśniowej,Powst. Śl. Gajowickiej i musiałem uważać,poniemiecka kostka brukowa połączona z kleksami asfaltu.Raz zarypałem w studzienke aż do odboju.
Moge Cie przewieźć,ale dopiero za tydzień gdzieś bo będę troche jeszcze w nim grzebał
Nie chce dawać też zbyt miękko bo w zakrętach nie bedzie już tak fajnie.
kale,ogólnie wielkiej różnicy nie ma,na serii też było słychać i czuć każdą nierowność.Problem jest z wysokością bo nie podjade już pod każdy krawężnik.
Pojeździłem ostatnio po Hallera,Wiśniowej,Powst. Śl. Gajowickiej i musiałem uważać,poniemiecka kostka brukowa połączona z kleksami asfaltu.Raz zarypałem w studzienke aż do odboju.
Moge Cie przewieźć,ale dopiero za tydzień gdzieś bo będę troche jeszcze w nim grzebał
- adamovicius
- Lex user
- Posty: 71
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 09:12
- Model Lexusa: IS 200 Sport
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
Podniosłem przód 10mm tył 15mm,teraz czas na testy
-
- Lex user
- Posty: 158
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Kontakt:
Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
Czyli po zmianie na zawieszenie Teina ciągle słychać takie głuche uderzenia na dziurach ?
- adamovicius
- Lex user
- Posty: 71
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 09:12
- Model Lexusa: IS 200 Sport
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.
No jasne że słychać Dziwne by było gdyby nie było słychać bo przecież zmieniasz zawieszenie na twardsze i wywalasz część oryginalnych gum przy górnym mocowaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości