Odkryłem wyciek w mechaniźmie VVT (Variable Valve Timing Mechanism)
W tym miejscu jak na obrazku
Czy ktoś miał z tym do czynienia ?
Czy można to uszczelnić silikonem ,
albo trzeba wymienić cały mechanizm?
[GS 300 MK II] Mechanizm faz rozrządu VVT-wyciek
- PoweRanger
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 2 paź 2010, o 23:56
- Model Lexusa: GS 300
- Kontakt:
- Pawełn
- Lex Driver
- Posty: 400
- Rejestracja: 6 paź 2012, o 14:43
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Pruszków
- Kontakt:
Re: [GS 300 MK II] Mechanizm faz rozrządu VVT-wyciek
A to nie simering na wałku puszcza.
- PoweRanger
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 2 paź 2010, o 23:56
- Model Lexusa: GS 300
- Kontakt:
Re: [GS 300 MK II] Mechanizm faz rozrządu VVT-wyciek
Nie wiem nawet jak to wygląda od środka,jutro będą to dopiero rozbierać.
W każdym razie wyciek jest widoczny na obrzeżach ,tam w głębi gdzie wskazuje strzałka.
Tam są cztery śruby,a w środku imbus.
I trzeba to całe wymontować,żeby stwierdzić jaka przyczyna.
Ponoć w serwisówce pisze,że trzeba wymienić cały mechanizm.
Dlatego pytam czy można naprawić.
W GS wygląda ten mechanizm trochę inaczej,ale podobnie.
W każdym razie wyciek jest widoczny na obrzeżach ,tam w głębi gdzie wskazuje strzałka.
Tam są cztery śruby,a w środku imbus.
I trzeba to całe wymontować,żeby stwierdzić jaka przyczyna.
Ponoć w serwisówce pisze,że trzeba wymienić cały mechanizm.
Dlatego pytam czy można naprawić.
W GS wygląda ten mechanizm trochę inaczej,ale podobnie.
-
- Lex user
- Posty: 296
- Rejestracja: 25 lip 2014, o 23:27
- Model Lexusa: GS300 2002r.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 kwie 2012, o 08:12
- Model Lexusa: GS450h MkiV
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [GS 300 MK II] Mechanizm faz rozrządu VVT-wyciek
Czy ktoś miał z tym do czynienia ?
Czy można to uszczelnić silikonem ,
albo trzeba wymienić cały mechanizm?
Witam,
Miałem dokładnie ten sam problem - http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=104&t=8468#p67543
Od momentu naprawy (ponad rok) suchutko i czyściutko, więc sposób tani i dobry
Da się naprawić nie zdejmując całego koła pasowego z wałka. Wystarczy odkręcić śruby o których pisałeś. Oczywiście zdejmując całe koło jak na podlinkowanym filmiku, możemy zrobić wszystko komfortowo "na stole".
Pozdrawiam,
Mariusz
- PoweRanger
- Lex user
- Posty: 21
- Rejestracja: 2 paź 2010, o 23:56
- Model Lexusa: GS 300
- Kontakt:
Re: [GS 300 MK II] Mechanizm faz rozrządu VVT-wyciek
@bunny54
Dziękuję.
szukałem,ale nie zawsze się udaje od razu
poza tym są tacy ,którzy już znaleźli i chętnie pomagają
@maniek_82
Dziękuję.
Zaraz to wszystko obejrzę
----------------------------------
----------------------------------
obejrzałem
"stary" oring był pęknięty
najlepiej pasuje oring grubości 2,5 mm
dwójka miała trochę luzu...trójka z kolei była za gruba
Dziękuję.
szukałem,ale nie zawsze się udaje od razu
poza tym są tacy ,którzy już znaleźli i chętnie pomagają
@maniek_82
Dziękuję.
Zaraz to wszystko obejrzę
----------------------------------
----------------------------------
obejrzałem
"stary" oring był pęknięty
najlepiej pasuje oring grubości 2,5 mm
dwójka miała trochę luzu...trójka z kolei była za gruba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości