lexus is200 drift car?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
kuba000
Nowy lex user
Posty: 7
Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

lexus is200 drift car?

Post autor: kuba000 »

witam panowie :D myślę nad zakupem anglika lexusa is200 do driftu powieważ chciałbym coś zacząć z tym sportem. Czy taki is200 z wolnossakiem jest odpowiedni na początek przygody? jeśli chodzi o modyfikację zawiasu itd. czy jest sens robienia lexusa? może ktoś podejmował się tego i wie coś na temat początkowych modów i ustawień? Dużo pytań ale cóż. sam posiadam lexusa ale jest mi go szkoda upalać bo jest za ładny :D
Awatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
Posty: 813
Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Post autor: baniaq »

Po pierwsze - szybko zabraknie ci mocy.
Po drugie - wielowahaczowe zawieszenie do driftu to strzał w kolano. Musisz kupować / robić customowe camber kity, żeby zrobić kąty z przodu.
Po trzecie - stosunkowo drogie części zamienne, a uwierz mi, dużo rzeczy będziesz potrzebował (a to ukręcisz półoś, a to bokiem wjedziesz na studzienke i pójdzie piasta/łożysko, a to walniesz w krawężnik i zapłacisz stówę za zwrotnicę...)
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
kuba000
Nowy lex user
Posty: 7
Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: kuba000 »

zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy i przyjmuję to :) co do mocy to podobno ten silnik ma jakiś zapas do 200 koni ale czy to prawda ? a czy jest ktoś kto się bawił z tym modelem ?
Awatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
Posty: 813
Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Post autor: baniaq »

Ludzie niby pod 350km wyciągają ze ślimakiem, rozejrzyj się na forum.

Co chcesz wiedzieć więcej? Bo ja Ci mowie największe minusy, a Ty piszesz, ze luz... Można latać po taniosci e36, albo dlubac dowolny projekt. Najlepszy przykład - Projekt 86. Tam dopiero budują grube rzeczy. Jak masz hajs i chcesz się bawić, to zrobisz wszystko ;)
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
kuba000
Nowy lex user
Posty: 7
Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: kuba000 »

no właśnie jestem za japońską motoryzacją a lexusa nie widziałem jeszcze i może dlatego chciałbym coś innego niż wszyscy :) na razie chcę od czegoś zacząć a budżet nie jest potężny ;) chyba że znajdzie się ktoś kto pomoże mi budować grube rzeczy :D
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: dS »

Seryjny IS200 ma zdecydowanie za mało mocy do swojej masy i rozmiaru kół aby bawić się nim w drift. Pokręcić się na 1-biegu gdzieś na parkingu można bez problemu ale to nie drift. Jak zapniesz 2gi bieg to auto nie będzie miało siły i będzie cię zwyczajnie prostować. A o 3 to już możesz zupełnie zapomnieć. Wybebeszenie auta na pewno pomoże ale i tak auto będzie miało spora nadwagę w stosunku do E30 czy E36.

Takie porównanie
auto | e30 325 | is200
waga | 1200kg | 1500kg
moc | 170KM | 155KM
opona | 195/65R14 | 215/45R17

Także jak widać is we wszystkich kategoriach wypada słabiej.

Chcesz bawić się w drift bardziej na poważnie ? i koniecznie chcesz ISa to zacznij od swapa na V8. Turbienie 1ge-fe do driftu to bardzo słaby pomysł.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
kuba000
Nowy lex user
Posty: 7
Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: kuba000 »

tych samochodów jest na pęczki a ja myślałem nad czymś innym. może w takim razie podniesienie mocy tego silnika ?
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: dS »

Podnoszenie mocy w IS200 w aucie które będzie katowane mija się z celem. Po 1 uturbienie pochłonie spory worek siana, myślę że z 15k to trzeba szykować na dzień dobry. Po 2 za dużo mocy nie zyskasz, 50-60KM nie zrobi wielkiego szału. Jak będziesz chciał więcej np +100KM i więcej to szykuj drugi worek siana na zakucie. Po 3 wyżyłowany silnik który będzie nonstop dostawał po garach długo nie pociągnie, nie wspominając już o tym że musi zrobić to ktoś mający o tym na prawdę pojęcie bo inaczej serducho zdechnie i bez upalania. Tak więc wydasz 2 worki siana , mocy za dużo nie uzyskasz a po kilku pojeżdżawkach silnik wyzionie ducha i cały wydany hajs pójdzie w błoto.

Dlatego jeśli koniecznie chcesz bude ISa to V8 jest jedynym sensownym rozwiązaniem. Silnik fabrycznie jest dość pancerny i upalanie mu nie straszne, a dodatkowo dostajesz sporo KM i jeszcze więcej Nm. W dodatku IMO V8 jest łatwiejsze do nauki niż turbo.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Joyrider
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 14:03
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Wasilków
Kontakt:

Re: lexus is200 drift car?

Post autor: Joyrider »

Wolnossące v8 będzie ciągnąć od obrotów jałowych po odcinkę, czego 1g-fe turbo nigdy nie będzie umiał. Jak w V8 zadbasz o smarowanie i chłodzenie, to katowanie będzie znosił z "kulturom i godnościom osobistom" ;) Sound też wg mnie lepszy. Wagowo podobnie, więc chyba wybór oczywisty.
Awatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
Posty: 813
Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Post autor: baniaq »

Dobra opcja, is200+1uzfe. A jak nie masz worka siana, to kup is300, wywal cały środek, wrzuc zaspawany najkrótszy z dostępnych mostów (A03A) i na początek będzie git. Tylko SWAP na MT cie czeka, ale wciąż mniejszy hajs niż wrzucanie v8 (do 1uz tez musisz dowalic manual). Potem w 2jzge da się podmuchac i będzie się dało upalac dalej.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości