lexus is200 drift car?
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
lexus is200 drift car?
witam panowie myślę nad zakupem anglika lexusa is200 do driftu powieważ chciałbym coś zacząć z tym sportem. Czy taki is200 z wolnossakiem jest odpowiedni na początek przygody? jeśli chodzi o modyfikację zawiasu itd. czy jest sens robienia lexusa? może ktoś podejmował się tego i wie coś na temat początkowych modów i ustawień? Dużo pytań ale cóż. sam posiadam lexusa ale jest mi go szkoda upalać bo jest za ładny
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Po pierwsze - szybko zabraknie ci mocy.
Po drugie - wielowahaczowe zawieszenie do driftu to strzał w kolano. Musisz kupować / robić customowe camber kity, żeby zrobić kąty z przodu.
Po trzecie - stosunkowo drogie części zamienne, a uwierz mi, dużo rzeczy będziesz potrzebował (a to ukręcisz półoś, a to bokiem wjedziesz na studzienke i pójdzie piasta/łożysko, a to walniesz w krawężnik i zapłacisz stówę za zwrotnicę...)
Po drugie - wielowahaczowe zawieszenie do driftu to strzał w kolano. Musisz kupować / robić customowe camber kity, żeby zrobić kąty z przodu.
Po trzecie - stosunkowo drogie części zamienne, a uwierz mi, dużo rzeczy będziesz potrzebował (a to ukręcisz półoś, a to bokiem wjedziesz na studzienke i pójdzie piasta/łożysko, a to walniesz w krawężnik i zapłacisz stówę za zwrotnicę...)
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
zdaję sobie sprawę z wielu rzeczy i przyjmuję to co do mocy to podobno ten silnik ma jakiś zapas do 200 koni ale czy to prawda ? a czy jest ktoś kto się bawił z tym modelem ?
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Ludzie niby pod 350km wyciągają ze ślimakiem, rozejrzyj się na forum.
Co chcesz wiedzieć więcej? Bo ja Ci mowie największe minusy, a Ty piszesz, ze luz... Można latać po taniosci e36, albo dlubac dowolny projekt. Najlepszy przykład - Projekt 86. Tam dopiero budują grube rzeczy. Jak masz hajs i chcesz się bawić, to zrobisz wszystko
Co chcesz wiedzieć więcej? Bo ja Ci mowie największe minusy, a Ty piszesz, ze luz... Można latać po taniosci e36, albo dlubac dowolny projekt. Najlepszy przykład - Projekt 86. Tam dopiero budują grube rzeczy. Jak masz hajs i chcesz się bawić, to zrobisz wszystko
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
no właśnie jestem za japońską motoryzacją a lexusa nie widziałem jeszcze i może dlatego chciałbym coś innego niż wszyscy na razie chcę od czegoś zacząć a budżet nie jest potężny chyba że znajdzie się ktoś kto pomoże mi budować grube rzeczy
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
Seryjny IS200 ma zdecydowanie za mało mocy do swojej masy i rozmiaru kół aby bawić się nim w drift. Pokręcić się na 1-biegu gdzieś na parkingu można bez problemu ale to nie drift. Jak zapniesz 2gi bieg to auto nie będzie miało siły i będzie cię zwyczajnie prostować. A o 3 to już możesz zupełnie zapomnieć. Wybebeszenie auta na pewno pomoże ale i tak auto będzie miało spora nadwagę w stosunku do E30 czy E36.
Takie porównanie
auto | e30 325 | is200
waga | 1200kg | 1500kg
moc | 170KM | 155KM
opona | 195/65R14 | 215/45R17
Także jak widać is we wszystkich kategoriach wypada słabiej.
Chcesz bawić się w drift bardziej na poważnie ? i koniecznie chcesz ISa to zacznij od swapa na V8. Turbienie 1ge-fe do driftu to bardzo słaby pomysł.
Takie porównanie
auto | e30 325 | is200
waga | 1200kg | 1500kg
moc | 170KM | 155KM
opona | 195/65R14 | 215/45R17
Także jak widać is we wszystkich kategoriach wypada słabiej.
Chcesz bawić się w drift bardziej na poważnie ? i koniecznie chcesz ISa to zacznij od swapa na V8. Turbienie 1ge-fe do driftu to bardzo słaby pomysł.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:05
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
tych samochodów jest na pęczki a ja myślałem nad czymś innym. może w takim razie podniesienie mocy tego silnika ?
- dS
- Lex Master
- Posty: 2932
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
Podnoszenie mocy w IS200 w aucie które będzie katowane mija się z celem. Po 1 uturbienie pochłonie spory worek siana, myślę że z 15k to trzeba szykować na dzień dobry. Po 2 za dużo mocy nie zyskasz, 50-60KM nie zrobi wielkiego szału. Jak będziesz chciał więcej np +100KM i więcej to szykuj drugi worek siana na zakucie. Po 3 wyżyłowany silnik który będzie nonstop dostawał po garach długo nie pociągnie, nie wspominając już o tym że musi zrobić to ktoś mający o tym na prawdę pojęcie bo inaczej serducho zdechnie i bez upalania. Tak więc wydasz 2 worki siana , mocy za dużo nie uzyskasz a po kilku pojeżdżawkach silnik wyzionie ducha i cały wydany hajs pójdzie w błoto.
Dlatego jeśli koniecznie chcesz bude ISa to V8 jest jedynym sensownym rozwiązaniem. Silnik fabrycznie jest dość pancerny i upalanie mu nie straszne, a dodatkowo dostajesz sporo KM i jeszcze więcej Nm. W dodatku IMO V8 jest łatwiejsze do nauki niż turbo.
Dlatego jeśli koniecznie chcesz bude ISa to V8 jest jedynym sensownym rozwiązaniem. Silnik fabrycznie jest dość pancerny i upalanie mu nie straszne, a dodatkowo dostajesz sporo KM i jeszcze więcej Nm. W dodatku IMO V8 jest łatwiejsze do nauki niż turbo.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Lex user
- Posty: 69
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 14:03
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Wasilków
- Kontakt:
Re: lexus is200 drift car?
Wolnossące v8 będzie ciągnąć od obrotów jałowych po odcinkę, czego 1g-fe turbo nigdy nie będzie umiał. Jak w V8 zadbasz o smarowanie i chłodzenie, to katowanie będzie znosił z "kulturom i godnościom osobistom" Sound też wg mnie lepszy. Wagowo podobnie, więc chyba wybór oczywisty.
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Dobra opcja, is200+1uzfe. A jak nie masz worka siana, to kup is300, wywal cały środek, wrzuc zaspawany najkrótszy z dostępnych mostów (A03A) i na początek będzie git. Tylko SWAP na MT cie czeka, ale wciąż mniejszy hajs niż wrzucanie v8 (do 1uz tez musisz dowalic manual). Potem w 2jzge da się podmuchac i będzie się dało upalac dalej.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości