Page 2 of 2
Re: [IS200] Reflektory przód IS200 a IS300
Posted: 5 Jan 2015, o 22:42
by Roz
z is200 pasuje do is300 lecz na odwrot nie pasuje
Re: [IS200] Reflektory przód IS200 a IS300
Posted: 11 Jun 2015, o 20:02
by edis200
Nogaj jak tam ogarnales temat z reflektorem od is 300? Skoro is 300 wychodzil z xenonami to czy nie pasuja jego lampy do poliftowego is 200 z xenonem ???
Re: [IS200] Reflektory przód IS200 a IS300
Posted: 13 Jun 2015, o 21:34
by jo_jacek
Dobre pytanie kolega powyżej zadał.
Kseonony od is300 będą pasować do is200 w wersji z ksenonami? rozumiem, że lampy różnią się jedynie mocowaniem?
I na poczekaniu drobne pytanie: żarniki wymianie bez wyjmowania lampy? I po wymianie żarników wymagane jest komputerowe poziomowanie? Czy ustawienie (poza czujnikiem na wahaczu) jest stricte mechaniczne?
Re: [IS200] Reflektory przód IS200 a IS300
Posted: 20 Jun 2015, o 20:27
by edis200
Wymienisz bez wyjmowania lampy i nic nie potrzeba regulowac wyjmujesz wkladasz i hula dalej

mi ponad rok chinskie zamienniki za 40zl/2szt smigaja jak orginalne
Co do lamp czytam na forum i pisza niektorzy ze nie pasuja z is 300 ale z is 200 pasuja do is 300 czyli czym tu sie roznia bo chyba nie mocowaniami ani zewnetrzna strona czyt. klosz. Skoro z is 200 pasuja do is 300 to mocowania sa te same musza byc. Rzekomo Reflektory z USA nie maja strefy cienia czy to jest w tym problem a nie w mocowaniach ? Niech ktos kto juz moze przerabial temat albo konkretnie wie o co kaman w tym temacie pokusi sie o wyjasnienie tego watku.
Ogladajac wnetrze lampy zauwazylem ze zarnik i zarowka od drogowych ma swoj oddzielny okragly odblysnik takze jest mozliwosc przeladowania ich w angola ? Czy nie bedzie wtedy to juz wersja EU poza cyferka na obudowie oznaczajaca angielski reflektor?
Posted: 20 Jun 2015, o 21:29
by dommell
Moze ten link pomoze trochę:
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... eadlights/
Inna sprawa ze na normalnym przegladzie nie przejda bo nie bedzie jak to nazwales cyferki na kloszu.
Z Usa tez jak wspomniales swieca na wprost. Nie maja tych stref jak w EU dla LHD czy RHD. Wiec to tez na normalnym przgladzie nie przejdzie.
Pamietajcie o homologacjach. Nawet jak przeglady beda mniej nornalne i przejda co jest czeste w Polsce, to traficie przy stluczce na kogos dociekliwego i ubezpieczyciel moze odmowic wyplaty.
Kiedys sie tym interesowalem i mimo ze lampy z USA sa naprawde fajne, szczegolnie tylne, to te wszystkie przepisy u nas moj zapal zgasily. Za duzo problemow. Ja lubie miec wszystko na cacy. Chcialem nawet homologacje zrobic legalnie to mnie Pimot poslal na bambus. Mimo ze teoretycznie mogli.