Page 2 of 3
Posted: 1 May 2015, o 16:49
by legato97
Procz teina, wszystkie klada auto na ziemie. Jezeli masz pieniadze to wybral bym ISC.
Re: gwint is300
Posted: 1 May 2015, o 17:03
by forest
to jeszcze zależy jakie duże koła chcesz założyć...
na 17" + gwint ISC możesz położyć auto tak, że nie ruszysz z miejsca,
a maksymalna wysokość to taka jak na springach obniżających (-35mm.) wyżej ni da rady

Re: gwint is300
Posted: 1 May 2015, o 19:23
by Kosiu
Z isc jest taki problem ze jedynie przysylka ze stanow kolo 4 miechow. D2 jest na miejscu do 4 dni. Chce posadzic go na 18''
Re: gwint is300
Posted: 1 May 2015, o 22:04
by luxus
Dzwoń do Kleemensa i pytaj o czas realizacji...
http://isc-n1.eu/kontakt_s_6.html
Re: gwint is300
Posted: 1 May 2015, o 23:15
by baniaq
Jak ktoś ma siano, polecam K-Sport. Widziałem 4-letniego K-Sporta, który jeździł już w trzech e36 u kumpla (1xdaily, 1xtrackday car, teraz driftowóz), przeżył milion procesów regulacji wysokości i preloadu sprężyn i jest w autentycznie zarąbistym stanie. Ma kilka ognisk korozji, ale anoda/ocynk nie schodzi płatami

Re: gwint is300
Posted: 2 May 2015, o 11:06
by luxus
K-sport to to samo co D2
Re: gwint is300
Posted: 11 May 2015, o 21:56
by Kosiu
Re: gwint is300
Posted: 11 May 2015, o 22:25
by GOLDI
BC racing fajny zaiwas

ogolnie bezawaryjny i spelnia swoją role

ma jednak mały problem, bardzo szybko zapiekają się nakrętki,ale z tych dwoch wlasnie jego bym wybral
Re: gwint is300
Posted: 11 May 2015, o 22:51
by Kosiu
Czy lepiej isc?;p
Re: gwint is300
Posted: 11 May 2015, o 22:57
by Kosiu
Da sie na tym bc nisko zjechac?;p