Page 2 of 26

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 21 Feb 2011, o 09:09
by klexus
a ile taki silnik waży?? duża jest różnica miedzy 2jz??
hmm pomysł fajny, tylko ze nie widze sensnu robienia tego, bo z mocą kiepsko, roboty nie mało przy tym bedzie, układ wydechowy, układ hamulcowy , elektryka.
Nie lepiej 2jz wrzucić i pózniej ewentualnie turbine, ogarniesz to w 2 dni i wszystko bedzie pasować, w Katowicach kolo ma orginalny silnik z ARISTO na którym siedziały 2 ślimaczki i dawały około 400HP

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 21 Feb 2011, o 09:33
by forest
hehe, nawet jak z 400tki wyciągną niecałe 300KM bo jak już robić swapa to z założeniem CAI i CatBack'a... to wątpie o wytrzymałość zwykłych el. ukl. zawieszenia (półośki itp.) trzeba by było sprawdzić do ilu w IS300 wytrzymują (BHP)... no już nie mówie o hamulcach itd.

Ciężki i długi temat.... ;) pewnie jak się ma własny warsztat to się można bawić, bo z tego już nie wyjdzie spokojny sedanik tylko prawdziwa maszyna do np. driftu czy dragmachine :D

Mam nadzieje że chłopaki są "specami" od SWAPów i ogarną tema profesjonalnie.... inaczej to bedzie robota na zasadzie "prób i błędów" bo może się okazać że naprawde mało INFO znajdą na ten temat i auto bedzie więcej stało w warsztacie niż jeździło ;)

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 21 Feb 2011, o 19:03
by Ralfx
Jak 2JZ ładują do bmw i hond to 1UZ da sie do ISa. Nie takie magie ludzie robią w tym kraju, dadzą rade chłopaki ;) Tak podejrzewam patrząc po projekcie kolegi Hondki :)

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 21 Feb 2011, o 22:07
by lukas78
Ralfx wrote:Jak 2JZ ładują do bmw i hond to 1UZ da sie do ISa. Nie takie magie ludzie robią w tym kraju, dadzą rade chłopaki ;)
Pewnie, że da się radę - maxkow zapodał filmik z youtube z takim swapem - pięknie mruczy taki potwór ;)

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 21 Feb 2011, o 23:53
by grodzio
co do skrzyni to będzie seria z ls400 automat ,

auto ma byc używane na dojazdy do pracy dlatego chce automata, na miasto jak znalazł :)

dyfer chce zostawic z is200 , sprawdzę ile wytrzyma , o poloski sie nie martwie...

co do hamulców to oczywiście przeszczep przyjdzie z ls400 ,czeka na wlozenie - jak i silnik :)

mysle ze przydatna będzie fotorelacja tu na forum i szczegóły tej zabawy !

mamy jakiegoś dobrego auto elektryka-elektronika na forum ??

edit;

co do wagi to silnik z 430gs wazy tyle co is300 (rozniaca 2 funtów)

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 22 Feb 2011, o 02:46
by maxkow
grodzio wrote:co do skrzyni to będzie seria z ls400 automat ,

auto ma byc używane na dojazdy do pracy dlatego chce automata, na miasto jak znalazł :)

(rozniaca 2 funtów)

jesli do takich celow ma sluzyc 4,0 V8 to jak najbardziej trafny wybor , dzwiek V8 i 4,0 w is powinny dac rade , niebedzie to moze najszybszy is , ale za to jeden z nielicznych , jak nie jedyny w PL z V8 pod maska , wiec moze dlatego warto cos takiego wydłubac zeby byc jedynym w PL.

Czekamy na fotorelacje i jak bedziesz miał problemy to dawaj na forum , pomozemy na tyle ile wiedza pozwala.

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 22 Feb 2011, o 08:37
by grodzio
maxkow ,

wydlubanego to mam civica do latania na weekendy. nie chce kolejnego auta zrobic tak ,ażeby nie dało się nim jezdzic do pracy !
nie ma co się oszukiwać - najpierw swap i pełne ogarniecie elektryki żeby było jak fabryka, później jak się zacznie nudzić to można myśleć o Vortechu i doładowaniu 0.4 bara ,szkoda ze to nie ten silnik z np. 92 roku ,który jest pancernikiem i tam bez bara nie podchodz :)

myślę ,że w czwartek będzie pierwsza część foto , rozbrajanie front-cuta !

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 22 Feb 2011, o 08:44
by tomekb
ja mysle ze to gruby projekt i to ze v8 bedzie pod maska ISa to jest trafny wybór258koni w ISie to w zupełności wystarczający wynik a dzwięk silnika niepowtarzalny pozatym z tego co sie dowiedizalem na tym forum to jet wiekszy PANCERNIK niz 2jz wiec posłuzy koledze grodzio długo :)
JAk wydechy chcesz rozwiazac kolektory nowe czy z LSa i reszte dopasowac

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 22 Feb 2011, o 10:59
by carinus
Jak ja zazdroszczę niektórym kolegom możliwośći dysponowania wolnym czasem.Czekam na moment kiedy wróce na stałe do Polski i zacznę grzebanie w swoim warsztacie bo oprócz lexa stoi i czeka na totalne przeróbki UAZ.Zbieram sprzęt i obrabiarki zeby mozna było coś zrobić kompleksowo,bez szukania i czekania az mi ktoś zrobi.
Jeżeli będzie potrzebna pomoc w sprawie elektryki to służe w miarę możliwości swoją pomocą.Nie przekładałem za dużo silników ale musiałem sam rozgryzac problemy i coś tam poznałem.

Re: is200 (1999) -ls400 (1996) swap

Posted: 22 Feb 2011, o 12:07
by grodzio
jestem na etapie szukania manuali od is200 99 rok i ls400 96 , cos juz udalo mi sie posciagac , rozpiski pinow w kompie beda mocno potrzebne...

co do kolektorow to zostawiam seryjne , dopiero na starym laczeniu z katem bede ciachał i prowadizl jakos sensownie coby nie przeszkadzaly , ciekaw jestem jak z kompem i bledami po wywaleniu katów.