A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
Pzdr
A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
Przednie reflektory zwykle nie xenon w wersji ue, sam szukam i ciezko...Dawid0ss wrote:A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
Pzdr
W sumie grill'a z wersji Sport też znaleźć nie mogę już od dawnaDawGad wrote:Przednie reflektory zwykle nie xenon w wersji ue, sam szukam i ciezko...Dawid0ss wrote:A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
Pzdr
Dawid0ss wrote: W sumie grill'a z wersji Sport też znaleźć nie mogę już od dawna
Czy smok.. No nie wiem, u mnie ostatnio trasa prędkość 140-160 spalanie okolo 12,5l LPG, w miescie przy korkach 15l. Przeliczając na cenę gazu, po kieszeni nie boli. Gdzie w Gdańsku ostatnio tankowałem LPG po 1,79 za 1L a przy spokojnej jeździe spali na trasie 10-11L.Dawid0ss wrote:WADY
Dużo tego nie ma, ale są to jednak dość kosztowne tematy
- skrzynia i koło dwumasowe (widać na forum, że prawie każdy z tym walczy i to już przy niskich przebiegach)
- padające cewki zapłonowe
- straszny z niego smok
- mało pakowny bagażnik
- 2.0 niby wystarcza, ale układ momentu obrotowego sprawia, że auto wyraźnie przyśpiesza dopiero powyżej 4,5k rpm (w skrócie, chcesz wystartować, musisz mu dać w psiochę na wysokich obrotach)
ZALETY
- mocne zawieszenie (u mnie od 2008 nic nie było zmieniane i nadal git)
- super blacharka (dopóki nic nie uszkodzisz, rudej nie będzie)
- super brzmienie silnika, sześć rzędowo ustawionych garczków, prosta, trwała i łatwa w serwisowaniu konstrukcja
- można śmiało zapodawać LPG (na forum są osoby, które zrobiły na lpg powyżej 100k km i nadal śmigają)
- można montować turbinę, ścieżka jest już przetarta i dobrze znana, jest na to miejsce pod maską i zapas mocy na poszczególnych podzespołach
- wyróżnia się z tłumu niemieckich aut
Z tym zawieszeniem to mi chodziło o brak luzów, bo ta cała % sprawność to ...Pepe_GD wrote:Jesli chodzi o zawieche, kto ile w to wierzy, ja podchodze do tego z przemrożeniem oka, w aucie na ori zawieszeniu na szarpakach pokazało 84% sprawności.
Pod reszta sie podpisuje
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests