Page 2 of 2

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 29 Dec 2015, o 15:26
by Dawid0ss
czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?
Pzdr

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 29 Dec 2015, o 16:18
by DawGad
Dawid0ss wrote:
czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?
Pzdr
Przednie reflektory zwykle nie xenon w wersji ue, sam szukam i ciezko...

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 29 Dec 2015, o 16:41
by Dawid0ss
DawGad wrote:
Dawid0ss wrote:
czech4 wrote:Kiepska dostępność części w porównaniu z innymi markami
A z jakimi częściami jest problem ? A może masz na myśli tanie zamienniki po prostu ?
Pzdr
Przednie reflektory zwykle nie xenon w wersji ue, sam szukam i ciezko...
W sumie grill'a z wersji Sport też znaleźć nie mogę już od dawna ;-)

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 29 Dec 2015, o 19:23
by czech4
Od dłuższego czasu szukam osłony vvti zresztą chyba jak większość. Jak się tylko pojawi is na części to już sprzedana.

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 29 Dec 2015, o 22:19
by Pepe_GD
Dawid0ss wrote: W sumie grill'a z wersji Sport też znaleźć nie mogę już od dawna ;-)

Na ebayu jest tego na pęczki ;). Ale to chyba nie minus ;)
Dawid0ss wrote:WADY
Dużo tego nie ma, ale są to jednak dość kosztowne tematy
- skrzynia i koło dwumasowe (widać na forum, że prawie każdy z tym walczy i to już przy niskich przebiegach)
- padające cewki zapłonowe
- straszny z niego smok
- mało pakowny bagażnik
- 2.0 niby wystarcza, ale układ momentu obrotowego sprawia, że auto wyraźnie przyśpiesza dopiero powyżej 4,5k rpm (w skrócie, chcesz wystartować, musisz mu dać w psiochę na wysokich obrotach)

ZALETY
- mocne zawieszenie (u mnie od 2008 nic nie było zmieniane i nadal git)
- super blacharka (dopóki nic nie uszkodzisz, rudej nie będzie)
- super brzmienie silnika, sześć rzędowo ustawionych garczków, prosta, trwała i łatwa w serwisowaniu konstrukcja
- można śmiało zapodawać LPG (na forum są osoby, które zrobiły na lpg powyżej 100k km i nadal śmigają)
- można montować turbinę, ścieżka jest już przetarta i dobrze znana, jest na to miejsce pod maską i zapas mocy na poszczególnych podzespołach
- wyróżnia się z tłumu niemieckich aut
Czy smok.. No nie wiem, u mnie ostatnio trasa prędkość 140-160 spalanie okolo 12,5l LPG, w miescie przy korkach 15l. Przeliczając na cenę gazu, po kieszeni nie boli. Gdzie w Gdańsku ostatnio tankowałem LPG po 1,79 za 1L a przy spokojnej jeździe spali na trasie 10-11L.
Cewki zapłonowe padają, ale uważam ze przy przebiegu rzędu 200-300k to norma, a używka z angola ceną nie zabija, tym bardziej że nie jest to listwa i nie padają wszystkie na raz ;). U mnie wychodzi ruda z tylu na nadkolach i inni tez zwracali na to uwagę,moje auto ma 15 lat, IMO przy tyl na pędzie ma prawo ;).
Jesli chodzi o zawieche, kto ile w to wierzy, ja podchodze do tego z przemrożeniem oka, w aucie na ori zawieszeniu na szarpakach pokazało 84% sprawności.

Pod reszta sie podpisuje ;)

Re: Wady i zalety Lexus is 200 mk1

Posted: 30 Dec 2015, o 10:48
by Dawid0ss
Pepe_GD wrote:Jesli chodzi o zawieche, kto ile w to wierzy, ja podchodze do tego z przemrożeniem oka, w aucie na ori zawieszeniu na szarpakach pokazało 84% sprawności.

Pod reszta sie podpisuje ;)
Z tym zawieszeniem to mi chodziło o brak luzów, bo ta cała % sprawność to ... ;-)