Page 2 of 2
Re: BŁĄD PO 136
Posted: 24 Mar 2016, o 23:25
by jordi007
I tak właśnie zrobię bo każdy mówi co innego nawet serwisy różnie mówią to jest najlepsze

Re: BŁĄD PO 136
Posted: 24 Mar 2016, o 23:39
by Yarecki
jordi007 wrote:I tak właśnie zrobię bo każdy mówi co innego nawet serwisy różnie mówią to jest najlepsze

Błądzisz we mgle, nic nie ruszasz makówka tylko na pałę lecisz, czekasz na gotowca którego już dostałeś i nadal błądzisz.
Tak to my tej Polski nie zbudujemy
A Ja Carsik czy Muzz wiecznie żyć nie będziemy

Re: BŁĄD PO 136
Posted: 25 Mar 2016, o 02:02
by florek1987
carsik wrote:bzdura. Sensor 2 zawsze w każdym samochodzie znajduje się za katalizatorem. Na silniku masz Bank 1 sensor 1 i Bank 2 sensor 1.
Tak jak ci panowie piszą..
Wiem bo miałem obie walnięte. a ta za katem była ok. I obie były sensor 1.
Jak chcesz sprawdzić to sobie odepnij te 2 w kolektorze i zobaczysz że wywali ci dodatkowe błędy.
Na potwierdzenie masz w manualu jak byk napisane.
http://lexus.solar3.eu/rm/rm684e/m_em_0103.pdf
Re: BŁĄD PO 136
Posted: 25 Mar 2016, o 08:55
by dS
Panowie, różnice w schematach są dlatego że pochodzą od różnych modeli aut , nawet jak jest ten sam silnik oznaczenia czujników mogą się różnić zależnie od modelu. Ja tak miałem z czujnikiem stukowym. Dorwałem schemat z LS430 i wg niego uszkodzony czujnik miał być po lewej i tak samo stwierdził mech. Czujnik został wymieniony ale błąd pozostał. Później z internetów wygrzebałem schemat od GS430 i muka, czujniki oznaczone odwrotnie. Czujniki pozamieniane zgodnie ze schematami od GS430 i kłopot rozwiązany.
Co do sondy, to z tego co mi wiadomo są one identyczne, różnią się tylko długością przewodu.
Jeśli chodzi lokalizację sondy to opierał bym się o schemat który dał powyżej kolego florek .