Page 2 of 2

Re: BŁĄD PO 136

Posted: 24 Mar 2016, o 23:25
by jordi007
I tak właśnie zrobię bo każdy mówi co innego nawet serwisy różnie mówią to jest najlepsze ;-)

Re: BŁĄD PO 136

Posted: 24 Mar 2016, o 23:39
by Yarecki
jordi007 wrote:I tak właśnie zrobię bo każdy mówi co innego nawet serwisy różnie mówią to jest najlepsze ;-)
Błądzisz we mgle, nic nie ruszasz makówka tylko na pałę lecisz, czekasz na gotowca którego już dostałeś i nadal błądzisz.
Tak to my tej Polski nie zbudujemy :biggrin2:
A Ja Carsik czy Muzz wiecznie żyć nie będziemy :cenzura: :crazy:

Re: BŁĄD PO 136

Posted: 25 Mar 2016, o 02:02
by florek1987
carsik wrote:bzdura. Sensor 2 zawsze w każdym samochodzie znajduje się za katalizatorem. Na silniku masz Bank 1 sensor 1 i Bank 2 sensor 1.
Tak jak ci panowie piszą..
Wiem bo miałem obie walnięte. a ta za katem była ok. I obie były sensor 1.
Jak chcesz sprawdzić to sobie odepnij te 2 w kolektorze i zobaczysz że wywali ci dodatkowe błędy.

Na potwierdzenie masz w manualu jak byk napisane.
http://lexus.solar3.eu/rm/rm684e/m_em_0103.pdf

Re: BŁĄD PO 136

Posted: 25 Mar 2016, o 08:55
by dS
Panowie, różnice w schematach są dlatego że pochodzą od różnych modeli aut , nawet jak jest ten sam silnik oznaczenia czujników mogą się różnić zależnie od modelu. Ja tak miałem z czujnikiem stukowym. Dorwałem schemat z LS430 i wg niego uszkodzony czujnik miał być po lewej i tak samo stwierdził mech. Czujnik został wymieniony ale błąd pozostał. Później z internetów wygrzebałem schemat od GS430 i muka, czujniki oznaczone odwrotnie. Czujniki pozamieniane zgodnie ze schematami od GS430 i kłopot rozwiązany.
Co do sondy, to z tego co mi wiadomo są one identyczne, różnią się tylko długością przewodu.
Jeśli chodzi lokalizację sondy to opierał bym się o schemat który dał powyżej kolego florek .