
Lexus GS300 MK1 - tuleja?
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
WAHACZ PRZÓD GÓRNY LEWY LEXUS GS300 GS430 allegro 290 zl plus przesylka 

GS 300 MKII 2001
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
no nie taniej ale dolicz wprasowanie tuleji do tego sworzen kulisty masz nowy 

GS 300 MKII 2001
-
- Lex user
- Posts: 148
- Joined: 10 Jul 2015, o 10:26
- Model Lexusa: GS300 MKI
- Skąd:: Biłgoraj
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
A wiesz co? Moze i masz racje
na poczatku nie bralem tego pod uwage nawet, ale w sumie z robocizna to wyszlo by tak samo.
Znalazlem inny wahacz FEBI czy jakos tak (przez telefon mi podawal facet ze sklepu za 350 do odbioru)
W kazdym razie dzieki za pomoc!
//Maja tam tez Blueprinty, nieco drozsze o 30zl, angielskie, lepiej brac tamte?

Znalazlem inny wahacz FEBI czy jakos tak (przez telefon mi podawal facet ze sklepu za 350 do odbioru)
W kazdym razie dzieki za pomoc!

//Maja tam tez Blueprinty, nieco drozsze o 30zl, angielskie, lepiej brac tamte?
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 17 May 2016, o 12:10
- Model Lexusa: GS 300 JZS147
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
pozwolę sobie "odgrzać" temat opisując swój problem jak i zadając pytanie,a mianowicie po kupnie
GS300 MKI oddałem go na diagnostykę do ASO na Lechicką w Poznaniu.Panowie wielce fachowcy stwierdzili że do wymiany w zawieszeniu są TYLKO górne wahacze,które są jak już było wiele razy powiedziane ze sworzniem,który jest integralną częścią wahacza.Cena wahacza w ASO po prostu mnie zszokowała (ponad 1700 szt.) toteż oddałem je do regeneracji do firmy Regum w Skórzewie pod Poznaniem.Koszt usługi to 300 zł netto.Przed oddaniem wahaczy sworznie nie miały luzu góra-dół,jedynie można było je swobodnie nawet małym palcem obracać wokół własnej osi.Przed oddaniem pokazałem owe wahacze mechanikowi i powiedział,że tu wszystko jest ok,ale jednak postanowiłem je zregenerować.Wymienili tuleje metalowo gumowe (pływające) i sworznie.
Po zamontowaniu zregenerowanych wahaczy po prostu się załamałem.Nie dość,że pukanie na większych nierównościach nie ustało,to teraz doszło metaliczne walenie na poprzecznych nierównościach typu dylatacje mostów,wiaduktów,zatopione w asfalt tory tramwajowe lub zalane smołą pęknięcia w nawierzchni,jak i ten sam odgłos występuje podczas zatrzymywania się.Teraz pytanie,czytając pozytywne opinie o firmie regenerującej...czy to oni zrobili coś nie tak,wprasowali (wstawili) za mały sworzeń i ma jakiś luz,czy po prostu ekstra fachowcy z Lexusa przeoczyli coś innego i chcieli mnie naciągnąć na niepotrzebną wymianę,a nowy sztywny sworzeń zaczął działac na inną częśc w zawieszeniu powodując stuki.Generalnie samochód już opisywałem w odpowiednim dziale,ale powoli mimo stanu w jakim jest mam go dosyć właśnie przez ten zawias...Za ewentualną pomoc,porady będę wdzięczny.Dodam,że mam zamiar podjechać na stacje diagnostyczną,aby na szarpakach diagnosta stwierdził w miarę możliwości co poszło nie tak.Od wczoraj po prostu powoli zaczynam myśleć,że wszystkie,zakłady,serwisy nawet te autoryzowane są nastawione na to,aby celowo zrobić mnie i nie tylko mnie w uja i nieźle na tym zarobić

Po zamontowaniu zregenerowanych wahaczy po prostu się załamałem.Nie dość,że pukanie na większych nierównościach nie ustało,to teraz doszło metaliczne walenie na poprzecznych nierównościach typu dylatacje mostów,wiaduktów,zatopione w asfalt tory tramwajowe lub zalane smołą pęknięcia w nawierzchni,jak i ten sam odgłos występuje podczas zatrzymywania się.Teraz pytanie,czytając pozytywne opinie o firmie regenerującej...czy to oni zrobili coś nie tak,wprasowali (wstawili) za mały sworzeń i ma jakiś luz,czy po prostu ekstra fachowcy z Lexusa przeoczyli coś innego i chcieli mnie naciągnąć na niepotrzebną wymianę,a nowy sztywny sworzeń zaczął działac na inną częśc w zawieszeniu powodując stuki.Generalnie samochód już opisywałem w odpowiednim dziale,ale powoli mimo stanu w jakim jest mam go dosyć właśnie przez ten zawias...Za ewentualną pomoc,porady będę wdzięczny.Dodam,że mam zamiar podjechać na stacje diagnostyczną,aby na szarpakach diagnosta stwierdził w miarę możliwości co poszło nie tak.Od wczoraj po prostu powoli zaczynam myśleć,że wszystkie,zakłady,serwisy nawet te autoryzowane są nastawione na to,aby celowo zrobić mnie i nie tylko mnie w uja i nieźle na tym zarobić

Last edited by J3drek on 22 May 2016, o 19:25, edited 1 time in total.
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 17 May 2016, o 12:10
- Model Lexusa: GS 300 JZS147
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
poczytałem przed opisaniem swojego problemu trochę forum korzystając z google i większość osób wolała zregenerować,aniżeli kupować zamienniki wahaczy...

- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
wymienialem juz troche tych wahaczy w gs i ls i zawsze siada tylko swozen nigdy tuleja met gomowa
GS 300 MKII 2001
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 17 May 2016, o 12:10
- Model Lexusa: GS 300 JZS147
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Lexus GS300 MK1 - tuleja?
czyli najprostszym,ale już niemożliwym do zrobienia byłoby pojechać z powrotem i poprosić o zamontowanie starych tulei? 

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests