Page 2 of 2
Re: Air Ride GS MK II
Posted: 7 Nov 2016, o 22:08
by kazzz_91
Amorki pod aira będą kupione nówki.
Myślałem o komplecie KYB, chyba że faktycznie warto dopłacić do Blistein to może lepiej je zakupić ?
Re: Air Ride GS MK II
Posted: 13 Nov 2016, o 15:46
by Czyzyk
Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Air Ride GS MK II
Posted: 22 Nov 2016, o 00:00
by neuro313
Czyzyk wrote:Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Powiedz cos wiecej jak to jest z tymi B6, bo rozumiem ze gwintu nie masz wiec regulacja wysokosci jest tylko na poduchach? Jakie konkretnie przeróbki robiłeś zeby zejsc tak nisko jak masz teraz?
Jak dla mnie to komfort nie jest istotny ale dla mej żony tak, wiec musze zapytac czy da rade ustawic twoj zestaw aby byl chociażby zbliżony do serii?
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Air Ride GS MK II
Posted: 14 Dec 2016, o 17:13
by Czyzyk
Air ride nie jest seryjnym zawieszeniem. Nabite maksymalnie poduszki sprawiaja że auto lekko skacze, natomiast spuszczone powietrze mocno zmienia prowadzenie. Gwintu nie mam, okucia są na stałe do amora więc tu nei ma regulacji.
Co do modyfikacji zawieszenia to u mnie juz troche ich bylo. Zaczynajac od skracania amortyzatorów, potem cięcie i skracanie zwrotnic, a ostatnio cięte zostały wahacze górne żeby porobić cambery.
Re: Air Ride GS MK II
Posted: 27 Apr 2017, o 09:39
by kazzz_91
Witajcie.
Mam jeszcze małe pytanko odnośnie air.
Jestem już niedaleko montażu i zastanawiam się którędy przejść kablem plusowym z akumulatora? Jak macie to rozwiązane? Jest jakieś miejsce gdzie da się zgrabnie przeciągnąć (nie chcę wycinać specjalnie dziur)
Re: Air Ride GS MK II
Posted: 27 Apr 2017, o 17:47
by ghostmateus
Jeżeli chcesz to plus możesz bez przeróbek i dewastacji pociągnąć z prawej strony auta w progu i później przeciągnąć kabel przez ścianę za siedzeniem z tyłu(jest tam miejsce) do bagażnika.