Re: Korekty dlugoterminowe
Posted: 16 Dec 2016, o 22:21
Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
Przecież te 2 rzeczy się wzajemnie wykluczają ehhh.Damian87 wrote:Oczywiście u mnie korekty podałem na wygrzanym silniku. Na LPG korekty różnią się +-1-2% bo ustawiałem instalacje po czasach wtrysków Pb .
A gdzie reszta zakresu obciążeń, ustawienie samego jałowego to jest akurat 1 min roboty.Damian87 wrote:U mnie na jałowym jest ok -2.4 i -1
Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenieDamian87 wrote:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Yarecki wrote:Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenieDamian87 wrote:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
owczar wrote:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Tech nie działa tylko po czasach w swoim trybie, dlatego jest dobry.Bacc wrote:owczar wrote:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Wiadomo ze warunki sa zmienne ale to wlasnie sa odchylki rzedu +- 2-3% ktore sa dopuszczalneNIe mam wlasnie porownania do 1G-FE ale silniki 1,3,4-ZZ toyoty tyle sie nadiagnozowalem i zawsze koretky prawie identyczne. Taka odchylka jak moja to musiala by wystapic chyba przy 1000m.n.p.m
![]()
A co do strojenia LPG po czasach wtryskiwaczy PB, to jeden z lepszych sposobow na wystrojenie oczywiscie pod kazdym obciazeniem w CL, a jak do tego uzyjemy sondy AFR do strojenia w OL to juz cacy(bo w OL na czasy wtryskow nie ma sensu stroic)LPGTech bazuje glownie na czasach wtryskiwaczy i strojenie jest bardzo dokladne i przyjemne