Page 2 of 2

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 27 Mar 2017, o 16:15
by adeq4
Z tego co kojarzę to jest to emulator do wskazań poziomu paliwa w baku. Miałem coś takiego w peugeocie.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 27 Mar 2017, o 18:26
by Janczur
Dokładnie, to emulator wskazań benzyny w zbiorniku, resetuje poziom po każdym odpaleniu silnika.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 27 Mar 2017, o 19:11
by addzik
Zatem ciężko znaleźć mi powiązanie pomiędzy tym emulatorem, a występującymi problemami.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 28 Mar 2017, o 00:51
by Iron man
Mi też było ciężko znaleźć jakiekolwiek powiązanie tego emulatora. Zainteresowałem się nim, gdyż pokazywał zły poziom paliwa. Gdy samochód zatankowany był do pełna, to wskaźnik pokazywał pół baku. Na połowie baku wskaźnik pokazywał brak paliwa. Wypiąłem go, zrobiłem zworkę, odłączyłem bezpiecznik od LPG i auto pracuje jak powinno na benzynie. Teraz pozostaje ogarnąć lpg bez emulatora lub z nowym.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 28 Mar 2017, o 09:25
by yanek
I pytanie do Iron man: gdzie u Ciebie było zamontowane to urządzenie powodujące szarpanie podczas jazdy?

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 28 Mar 2017, o 09:31
by adeq4
Zazwyczaj montuje się to przy pompie paliwa.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 28 Mar 2017, o 10:24
by Iron man
yanek wrote:I pytanie do Iron man: gdzie u Ciebie było zamontowane to urządzenie powodujące szarpanie podczas jazdy?
Wlutowane w przewody przy kostce pompy paliwa i wskaźnika.

Re: RX300 1 gen - nierówna praca na D

Posted: 28 Mar 2017, o 14:45
by Iron man
To jednak nie była wina tego wynalazku, a prawie nowych cewek zapłonowych Magneti Marelli. Wyszedłem trochę na głupka, ale autentycznie po demontażu tego emulatora silnik zaczął pracować równo na benzynie. Nawet wziąłem żonę na przejażdżkę, aby upewnić czy mi się nie wydaje. Ale zrobiliśmy 35 km i było w porządku. Po czym dzisiaj rano znów nierówna praca i te same objawy. Mam założony komplet cewek Magneti Marelli. 3 sztuki założyłem 2 miesiące temu, a kolejne 3 sztuki teraz, po stwierdzeniu wspomnianej na początku usterki. Nowe 3 sztuki zamontowałem pod kolektor ssący, a te 2-miesięczne z przodu. Z ciekawości zmieniłem te przednie 3 sztuki na stare ori cewki Denso, które miałem wcześniej. No i problem rozwiązany, auto jeździ nawet na gazie. Aby się upewnić robiłem taką wymianę 3 razy - raz Magneti Marelli, raz stare. Nie mam już żadnych wątpliwości.

Podsumowując, tanie mięso to psy jedzą...