Page 2 of 2

Re: IS 200 - kontroler pasów bezpieczeństwa

Posted: 25 Mar 2011, o 00:36
by stachulex
:klucz: wymien zarowki i wszystko sie okarze :klucz:

Re: IS 200 - kontroler pasów bezpieczeństwa

Posted: 25 Mar 2011, o 09:37
by czaplon
dS wrote:żadna mi nie działa, i jest tak już odkąd go kupiłem
a sprawdzałeś czy masz fizycznie poduchy w aucie? Może jak ktoś wymieniał, poodłączał czujki, ewentualnie jakieś emulatory powsadzał i teraz czujki pasów milczą. Kontrolka airbagów działa?

Re: IS 200 - kontroler pasów bezpieczeństwa

Posted: 25 Mar 2011, o 10:17
by dS
Nie sprawdzałem. Da się to zrobić bez rozkręcania czegokolwiek ? Niby auto przed zakupem było sprawdzane w ASO Warszawa Wola i nic nie mówili że auto po dzwonie i nie ma poduch, a takie coś chyba powinni zauważyć :scratch:
Czy działa kontrolka? Jeśli masz na myśli ze zapala się przy odpalaniu i gaśnie, to tak, działa.

Re: IS 200 - kontroler pasów bezpieczeństwa

Posted: 25 Mar 2011, o 10:25
by czaplon
dS wrote:Nie sprawdzałem. Da się to zrobić bez rozkręcania czegokolwiek ? Niby auto przed zakupem było sprawdzane w ASO Warszawa Wola i nic nie mówili że auto po dzwonie i nie ma poduch, a takie coś chyba powinni zauważyć :scratch:
Czy działa kontrolka? Jeśli masz na myśli ze zapala się przy odpalaniu i gaśnie, to tak, działa.
Myślę że bez rozkręcenia nie da rady tego sprawdzić. Myślę też że nie ma możliwości żeby 2 żarówki od pasów poszły na raz i to jest przyczyna braku sygnalizacji. Ale niema co od razu panikować, może poprzedni właściciel jeździł bez pasów i sygnalizację w jakiś sposób oszukał?

Zacznij od sprawdzania żarówek sygnalizacji, czujki w pasach, czujki w siedzisku fotela. Pomocny będzie jakiś pochytany elektryk. No i jest jeszcze opcja jakiejś programowej blokady-wyłączenia czujek/airbagów w kompie- ale to już moje tylko domysły - nawet nie wiem czy istnieje taka możliwość.

Re: IS 200 - kontroler pasów bezpieczeństwa

Posted: 10 Jun 2011, o 19:31
by ccamillo
Dorzucę coś od siebie, żeby było w historii :)
U mnie nie działa kontrolka pasów kierowcy, ponieważ w środku zapięcia pasa, pękł plastik.
Z mojego doświadczenia, to kontrolki, które nie świecą się ciągle (np.: podświetlenie), to dość rzadko się przepalają. Druga rzecz sprawdzona na własnej skórze, nie wymieniać żarówek podświetlenia zegarów na zwykłe 12v, lepiej zapłacić więcej i kupić 14,4v.