Re: C1336 Zero Point Calibration of Deceleration Sensor Undo
Posted: 12 Nov 2020, o 21:30
Witam, stary temat ale może komuś się przyda,dziś za pomocą TIS wyłączałem automatyczne chowanie kierownicy po wyłączeniu silnika,moim zdaniem zbędny gadżet, zdziwiłem się że po odpaleniu silnika i ruszeniu z miejsca wyświetlił się komunikat o problemie z VSC,na YOUTUBE kiedyś oglądałem amerykański filmik z kalibracją VSC spinaczem i w moim przypadku pomogło.
Dla przypomnienia
-staramy się żeby lex stał równo
-od lewej górny krótszy rząd wtyki OBD trzeci pin
-od lewej dolny dłuższy rząd wtyki OBD piąty pin
-wkładamy w nie spinacz
-włączamy zapłon ale nie odpalamy silnika,mrugają kontrolki VSC i ABS,wyświetla się komunikat VSC TEST
-czekamy ok 30sek. wyłączamy zapłon i wyjmujemy spinacz.
I po zabiegu
Dla przypomnienia
-staramy się żeby lex stał równo
-od lewej górny krótszy rząd wtyki OBD trzeci pin
-od lewej dolny dłuższy rząd wtyki OBD piąty pin
-wkładamy w nie spinacz
-włączamy zapłon ale nie odpalamy silnika,mrugają kontrolki VSC i ABS,wyświetla się komunikat VSC TEST
-czekamy ok 30sek. wyłączamy zapłon i wyjmujemy spinacz.
I po zabiegu