Page 2 of 3

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:31
by maxkow
a tam mam gmax i nie narzekam, jakosc do ceny moim zdaniem znakomita.

legato97

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:31
by maxkow
A ja uważam że co TEIN to TEIN...

luxus

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:31
by maxkow
Zalezy od portwela wszystko

legato97

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:31
by maxkow
Mi zalezy aby byl max obnizony

TEIN obniza koejno 35mm przod i 25mm tyl 890 zl + przesylka
GMAX 40mm przod i 40mm tyl 120 funtow z przeylka przy obecnym kursie to jest okolo 540 zl

lukaszb24

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:32
by maxkow
A co sadzicie o sprezynach TENZO ? Znalazlem takie na ebayu za jakies 99 funciakow obnizaja podobno 50mm.

http://cgi.ebay.ie/LE XUS-IS200-TOYOTA- … 926wt_1165

Ostatnio edytowany przez miziek (2010-04-26 16:34:30)


mizek

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:32
by maxkow
No 50 mm w dol, ale wtedy trzeba zmienic na amorki z ktotszym skokiem tak bynajmniej slyszalem. Ja mam KONI z regulacja twardosci ale czy maja ktotszy skok tego to nie wiem

lukaszb

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:32
by maxkow
Dane o Teinie mówią co innego a max_damage co innego ale sugerował bym się opinią użytkownika czyli "tył usiadł ok 55mm a przód 35-40mm (najważniejsze że stoi równo..)"

luxus

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:32
by maxkow
lukaszb24 napisał:

Mi zalezy aby byl max obnizony

TEIN obniza koejno 35mm przod i 25mm tyl 890 zl + przesylka
GMAX 40mm przod i 40mm tyl 120 funtow z przeylka przy obecnym kursie to jest okolo 540 zl

Tein to naprawde świetne firma ale cena leczy, ja chyba sie zdecyduje na GMAXa (ale dopiero za miesiąc )


forest

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:33
by maxkow
gzoom
1. jak zakładasz nowe sportowe sprezyny na ori amory to po pierwsze - nie powinno sie zakładać na ori amorki więcej jak -40 bo szybko padną amory... po 2 usiąda w zależności od zuzycia amorów... czyli tak do końca niewiesz ile usiadą dopóki nie załozysz...
2. seryjne springi są za miękkie żeby je montować na sportowe amory...
3. jak śpisz na $$$$ to kup gwint i będziesz sobie regulował tak, że będziesz miał 10cm prześwitu pomiędzy oponą a nadkolem, albo będziesz obcierał podłogą o asfalt:D
4. jeździ się ostrożnie - czyli tak jak sie powinno jeździć cały czas!! tylko ludzie co mają seryjne zawieszenie żyją w przekonaniu że mogą skakać po krawężnikach.... bzdura.
masz obniżone zawieszenie to zwalniasz bardziej niż zwykle na dziurach, przejazdach kolejowych... nie dojeżdzasz do wysokich krawężników... jeździ się pewniej i można wydobyć więcej frajdy z jazdy po winkielkach..

max damage

Re: [IS 200] Sprężyny obniżajace by lukaszb24

Posted: 26 Sep 2010, o 20:33
by maxkow
punkt 4 to świętość - max_damage masz rację zglebiony zawias nie usypia czujności kierowcy dobrze zbiłeś tego posta

lex