Page 2 of 5
Re: NOS by legato97
Posted: 3 Oct 2010, o 21:14
by legato97
Ralfiks akurat my nie musimy sie martwic o korby

, a mysle ze i tak nie potrzeba strzalu wiekszego niz 120 KM, przynajmniej do uzytku miejskiego

, nie wspomniane zostalo jeszcze ze pod nitro tez trzeba silnik troche przygotowac (np. swiece, kable zaplonowe)
Re: NOS by legato97
Posted: 3 Oct 2010, o 21:52
by Ralfx
No właściciele 2JZ-GE mają problem z głowy do 400KM nie trzeba sie raczej martwić o nic włącznie z wtryskami paliwa

swoją drogą to też zostało nie uwzględnione bo może sie zdazyć że wtryski nie zdążą podać tyle paliwa żeby przepalić cały ten n2o
Re: NOS by legato97
Posted: 4 Oct 2010, o 13:24
by retap8
skoro wlasciciele 2JZ-GE nie maja sie o co martwic do 400hp,to wlasciciele IS200 moga krecic swoje do np.210 hp?? bo mniej wiecej tyle ma 200+komp. ?
Re: NOS by legato97
Posted: 4 Oct 2010, o 18:53
by klexus
ok wszystko ładnie fajnie tylko gdzie to nabijac??
na allegro 3300zł mokry 5kg butla
Re: NOS by legato97
Posted: 4 Oct 2010, o 19:06
by legato97
U mnie mozna znalezc mapke z zakladami, mysle ze w polsce nie powinno byc zle, przeciez to gaz techniczny, napewno masz w okolicy punkt sprzedazy gazow technicznych, tak mysle

Re: NOS by legato97
Posted: 4 Oct 2010, o 21:33
by Ralfx
Hmmm w Intercarsie butla kosztuje majątek. I generalnie trzeba sie od razu nastawic że to jest droga zabawa.
Re: NOS by legato97
Posted: 5 Oct 2010, o 03:57
by BeeMiX
Ralfx wrote:No właściciele 2JZ-GE mają problem z głowy do 400KM nie trzeba sie raczej martwić o nic włącznie z wtryskami paliwa

swoją drogą to też zostało nie uwzględnione bo może sie zdazyć że wtryski nie zdążą podać tyle paliwa żeby przepalić cały ten n2o
Z wtryskami to nie jest prawda

A co do N2O jak najbardziej silnik jest na nie wytrzymały i nic się złego nie powinno dziać. Tylko ja bym taką istalację podłączył progresywnie z piggybackiem żeby cofać zapłon podczas strzałów, dla bezpieczeństwa. I zimniejsze o stopień świece.
Re: [lexus]NOS by legato97
Posted: 17 Oct 2010, o 14:07
by janasek
Nitk tutaj nie spomniał że ta cała zabawa jest w Polsce nielegalna. Nie można na pewno stosować tego zasilania na drodze, nie wiem jak jest z wożeniem osprzętu w aucie.
Pozdro
Re: NOS by legato97
Posted: 17 Oct 2010, o 15:17
by Lex
BeeMiX wrote:
Z wtryskami to nie jest prawda

A co do N2O jak najbardziej silnik jest na nie wytrzymały i nic się złego nie powinno dziać. Tylko ja bym taką istalację podłączył progresywnie z piggybackiem żeby cofać zapłon podczas strzałów, dla bezpieczeństwa. I zimniejsze o stopień świece.
BeeMix możesz ten tem rozwinąć bo ja nie kumam tych pojęć co to jest piggybackiem ? tem jest strasznie ciekawy dla posiadaczy 2JZ-GE
Re: [lexus]NOS by legato97
Posted: 17 Oct 2010, o 15:23
by klexus
janasek wrote:Nitk tutaj nie spomniał że ta cała zabawa jest w Polsce nielegalna. Nie można na pewno stosować tego zasilania na drodze, nie wiem jak jest z wożeniem osprzętu w aucie.
Pozdro
czemu jest nie legalna?? skąd masz takie info co w tym jest złego