Spalanie w IS 200t
-
- Lex Driver
- Posts: 457
- Joined: 4 May 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
lubie tankowac fajne paliwo
Last edited by niven on 18 Oct 2018, o 08:59, edited 1 time in total.
- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
Ja też już nie raz chciałem podjechać na hamownie aby sprawdzić jak wypadają wyniki, ponieważ nie czuć tych parametrów ze specyfikacji...
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 sek
a i każda próba daje inny wynik...
Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3
czyli nadal nie to co być powinno
Może w Japonii mierzą z górki?
Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent
W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.
Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650
a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie
czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven
a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 sek

Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3

Może w Japonii mierzą z górki?

Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent

W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.
Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650

a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie
czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven

a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki
- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
z tym spalaniem to jest czarna magia:DaymoN wrote:Witam,
IS300 - zakup w czerwcu 2018. Samochód z lutego 2018.
10.2 - pierwsze 1200km - paliwo 98 Orlen Verva. Jazda miastowa.
9.2 - kolejne 1000km - paliwo 98 Orlen Verva, Circle 98. Wymiana oleju przy 2500 na Amsoil 0W20. 80% autostrada.
8.8 - kolejne 1000km - paliwo Shell Racing 100. (Wypad nad morze, jazda autostradowa zgodnie z przepisami w tolerancji +/- 20km/h)
Aktualnie po wizycie w Unitronic, nie ma seryjnej mocy/momentu na paliwie 98 z Circle. Wyrzuciła hamownia 225KM/317Nm.![]()
Na dzień dzisiejszy sterownik do IS300 nie programowalny, można zgrać ze sterownika. W poniedziałek podejście nr 2.![]()
Pozdrawiam.
ja ostatnio miałem spalanie 10,9 na trasie Kraków - Kielce - Kraków
i to była spokojna jazda
w zasadzie to mój najlepszy wynik

pamiętam, że na trasie to mój GS450h palił właśnie 8.9l - ale to hybryda - ale ciężka i z dużą mocą i momentem

- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
Jakim cudem przy 170-210 można mieć 10.2 l?doktor4g wrote:mi najmniej zjadł ostatnio w nocy (krajowa jazda ok 90 km/h) - po 120 km. wyniosło 5,3!(tryb eko) średnio 8,2-8,8.
w zeszłym tygodniu na autostradzie prędkość 170-210 - 10.2 (normal) - tankowane przed wjazdem wiec licznik wyzerowany
ja przy takiej jeździe mam 16

może coś u mnie jest nie tak z autem choć ze dwa tygodnie temu
byłem na sprawdzeniu w ASO i stwierdzili, że wszystko jest OK
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 10 Jun 2018, o 08:33
- Model Lexusa: GS 300 powered by Unitronic
- Skąd:: Otwock
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
Tutaj - dodam że ten IS miał porobiony dolot.M_WOLF wrote:Ja też już nie raz chciałem podjechać na hamownie aby sprawdzić jak wypadają wyniki, ponieważ nie czuć tych parametrów ze specyfikacji...
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 seka i każda próba daje inny wynik...
Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3czyli nadal nie to co być powinno
Może w Japonii mierzą z górki?![]()
Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent![]()
W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.
Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650![]()
a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie
czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven
a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki
Ale czy to taki wpływ. W poniedziałek hamuję jeszcze raz samochód, inne paliwo radzi kolega niven i tak zrobię. Lotos 98...albo Shell 100.
- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
No ale Shell100 to super paliwo.
Ja wszelkie pomiary te stare w innych autach i nowe w IS i aucie żony zawsze robiłem na zwykłej 95
i tak właśnie są strojone silniki - mają mieć deklarowane parametry na paliwie min 95
(chyba niemieccy producenci zalecają min 98 ale nie wiem napewno - nigdy nie miałem niemieckiego samochodu)
PS
Ja mam zmieniony dolot + boxa i wtedy właśnie zrobiłem 7,3sek ale spodziewałem się lepiej...
Ja wszelkie pomiary te stare w innych autach i nowe w IS i aucie żony zawsze robiłem na zwykłej 95
i tak właśnie są strojone silniki - mają mieć deklarowane parametry na paliwie min 95
(chyba niemieccy producenci zalecają min 98 ale nie wiem napewno - nigdy nie miałem niemieckiego samochodu)
PS
Ja mam zmieniony dolot + boxa i wtedy właśnie zrobiłem 7,3sek ale spodziewałem się lepiej...
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 10 Jun 2018, o 08:33
- Model Lexusa: GS 300 powered by Unitronic
- Skąd:: Otwock
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
Zobaczymy w poniedziałek...jak cosik to udam się do salonu z zapytaniem, czemu IS300 ma parametry 300h (bez hybrydy)... 

- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
no właśnie o to mi chodzi, że parametry silnika powinny być osiągnięte na zwykłej 95
w specyfikacji tego modelu jest tak: "liczba oktanów - 95 lub więcej)
jak wlewasz lepsze paliwo to tylko na +
jakby silniki były zestrojone na 100 oktanów to jakby nie było akurat stacji z takim paliwem to mamy spalanie detonacyjne i po silniku - zadziała czujnik ale to ratunkowo
a tak na 95 jest to minimum i na tym paliwie powinien mieć 245KM i 350Nm
w specyfikacji tego modelu jest tak: "liczba oktanów - 95 lub więcej)
jak wlewasz lepsze paliwo to tylko na +
jakby silniki były zestrojone na 100 oktanów to jakby nie było akurat stacji z takim paliwem to mamy spalanie detonacyjne i po silniku - zadziała czujnik ale to ratunkowo
a tak na 95 jest to minimum i na tym paliwie powinien mieć 245KM i 350Nm
-
- Lex Driver
- Posts: 457
- Joined: 4 May 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
lexus jest super
Last edited by niven on 18 Oct 2018, o 09:00, edited 1 time in total.
- M_WOLF
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 15 Jun 2018, o 17:27
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Spalanie w IS 200t
Ja ostatnio doszedłem do wniosku, że IS jest kapryśny i ma swoje lepsze i gorsze dni.
Czasami wydaje się być dużo żwawszy niż innego dnia.
Ale wczoraj chyba właśnie miał słaby dzień i jak dostałem baty od Astry, pojechałem na mój odcinek testowy i zmierzyłem przyspieszenie (mam zmieniony dolot i box)
tryb sport, esp off - 8,33 sek - zero poślizgu kół
Mój rekord to 7,22 sek i to był właśnie ten lepszy dzień
Może to wina pogody?
Choć wydawało mi się, że tylko silniki NA mają lepszą wydajność w zimie niż w lecie
Czasami wydaje się być dużo żwawszy niż innego dnia.
Ale wczoraj chyba właśnie miał słaby dzień i jak dostałem baty od Astry, pojechałem na mój odcinek testowy i zmierzyłem przyspieszenie (mam zmieniony dolot i box)
tryb sport, esp off - 8,33 sek - zero poślizgu kół
Mój rekord to 7,22 sek i to był właśnie ten lepszy dzień
Może to wina pogody?
Choć wydawało mi się, że tylko silniki NA mają lepszą wydajność w zimie niż w lecie

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests