Re: Spalanie w IS 200t
Posted: 17 Jul 2018, o 15:22
lubie tankowac fajne paliwo
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
z tym spalaniem to jest czarna magia:DaymoN wrote:Witam,
IS300 - zakup w czerwcu 2018. Samochód z lutego 2018.
10.2 - pierwsze 1200km - paliwo 98 Orlen Verva. Jazda miastowa.
9.2 - kolejne 1000km - paliwo 98 Orlen Verva, Circle 98. Wymiana oleju przy 2500 na Amsoil 0W20. 80% autostrada.
8.8 - kolejne 1000km - paliwo Shell Racing 100. (Wypad nad morze, jazda autostradowa zgodnie z przepisami w tolerancji +/- 20km/h)
Aktualnie po wizycie w Unitronic, nie ma seryjnej mocy/momentu na paliwie 98 z Circle. Wyrzuciła hamownia 225KM/317Nm.![]()
Na dzień dzisiejszy sterownik do IS300 nie programowalny, można zgrać ze sterownika. W poniedziałek podejście nr 2.![]()
Pozdrawiam.
Jakim cudem przy 170-210 można mieć 10.2 l?doktor4g wrote:mi najmniej zjadł ostatnio w nocy (krajowa jazda ok 90 km/h) - po 120 km. wyniosło 5,3!(tryb eko) średnio 8,2-8,8.
w zeszłym tygodniu na autostradzie prędkość 170-210 - 10.2 (normal) - tankowane przed wjazdem wiec licznik wyzerowany
Tutaj - dodam że ten IS miał porobiony dolot.M_WOLF wrote:Ja też już nie raz chciałem podjechać na hamownie aby sprawdzić jak wypadają wyniki, ponieważ nie czuć tych parametrów ze specyfikacji...
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 seka i każda próba daje inny wynik...
Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3czyli nadal nie to co być powinno
Może w Japonii mierzą z górki?![]()
Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent![]()
W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.
Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650![]()
a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie
czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven
a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki