marcinB pisze: ↑29 gru 2019, o 19:56
Patryk pisze:
wojtekS pisze:Damy radę, jeszcze mnie tylko zastanawia tak drastyczny spadek skuteczności fabrycznych lamp, czy tam nie są wypalone odbłyśniki aby. Nie ma wilgoci w nich? Czy jest to wersja w której się świecą lampy mijania non stop (tak u kolegi w jego GS jest i się faktycznie zużywają żarniki). Jaki jest przebieg auta?
Z zewnątrz wygląda wszystko w porządku, niestety światło marne dają. Nie wiem na ile mogę zawierzyć, ale chłopak ze stacji kontroli popatrzył i powiedział że światło jest słabe i że wygląda na żarnik. W drugiej kolejności obstawiał odbłyśniki.
Przebieg 150k
Jeżdżę na światłach "auto" - jak jest jasno to ledy mocno swieca, a jak robi się zmrok to ledy trochę się przygasają i włączają się mijania.
Auto kupiłem 3m-c temu i od początku mi słabo świeciło. Teraz trasy robię czesciej a ciemno jest od 16 to przeszkadzać zaczęło bardziej. W przyszłym tygodniu kupię któreś osramy, to będę się kontaktował.
Nie wiem czy ktoś odpowie na pytanie jak łatwo wymienia się xenony w is iii?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wymiana żarników zajmuje jakieś 10 min max nic nie ściągasz żadnego zderzaka itp dostęp jest bardzo łatwy
filmik jak to zrobić :
https://www.youtube.com/watch?v=OdcjOClkulk
Niestety poległem na odpięciu wtyczki zasilającej, tą co trzeba na samym początku odczepić. Zarówno z jednej strony jak i z drugiej, naciskałem klips blokujący, ruszałem na różne strony i ani drgnie. Palców już nie czuję, mam wgniecione opuszki palców dalej:)) Poproszę jeszcze znajomego o pomoc, na filmie schodzi to dość łatwo, u mnie ani pół milimetra nie ruszy...
Edit
Udało się, plastik na wtyczce trzymał tak mocno, że dopiero za trzecim podejściem puściło. Sama wymiana bardzo prosta, trzeba tylko pamiętać w jakich pozycjach były wszystkie elementy i faktycznie 10 min zajmuje wymiana;)