Zakup NX 450h+
-
- Nowy lex user
- Posts: 12
- Joined: 12 Feb 2022, o 09:24
- Model Lexusa: NX450h+
- Skąd:: Ksiazenice
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
No nie do końca. Są dwa typy wallboxów. Stacjonarny oraz mobilny. Mobilny wpina się samemu poprostu w gniazdo trójfazowe i po kłopocie. Mają mniejszą "moc" ale do plugina wystarczą.
-
- Nowy lex user
- Posts: 11
- Joined: 23 Feb 2022, o 15:44
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Dzień dobry,
Nazywam się Mateusz Krawczykowski. Jestem doradcą ds. sprzedaży samochodów nowych marki Lexus. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem Lexusa, gorąco się polecam. Chętnie przygotuje ofertę cenową. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jestem do Państwa dyspozycji pod nr kontaktowym 735 201 520 lub adresem mailowym mateusz.krawczykowski@lexus-krakow.com.pl
https://www.facebook.com/Mateusz-Krawcz ... 2822505268
Pozdrawiam!
Nazywam się Mateusz Krawczykowski. Jestem doradcą ds. sprzedaży samochodów nowych marki Lexus. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem Lexusa, gorąco się polecam. Chętnie przygotuje ofertę cenową. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jestem do Państwa dyspozycji pod nr kontaktowym 735 201 520 lub adresem mailowym mateusz.krawczykowski@lexus-krakow.com.pl
https://www.facebook.com/Mateusz-Krawcz ... 2822505268
Pozdrawiam!
-
- Nowy lex user
- Posts: 12
- Joined: 12 Feb 2022, o 09:24
- Model Lexusa: NX450h+
- Skąd:: Ksiazenice
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Odebrałem dzisiaj samochód.
Rewelacyjna obsługa w salonie. Równo 2 tygodnie temu wszedłem do salonu i zamówiłem auto a dzisiaj odebrałem.
Przejechałem dzisiaj 80km w większości na prądzie i trudno mi jeszcze cokolwiek o aucie powiedzieć. Za kilka dni będę mógł napisać więcej.
Nie mniej jednak zgadzam się z tym co mówiła ta pierdoła Pertyn w teście RAV4 iż plugin lepiej prowadzi się od zwykłej hybrydy ze względu na środek ciężkości oraz zestrojenie zawieszenia. Wiadomo że RAV4 jest technicznie identyczny z NX także opinia jest miarodajna. Potwierdzam ją chociaż dziada nie trawie.
Siadam teraz do lektury "NX 450+ Podręcznik Użytkowania" ponieważ wbrew temu co niektórzy pisali na tym forum podręcznik (po polsku) jest dołączony do auta. Nie ma podręcznika multimediów.
Edit:
Zimówki 20' są runflaty.
Hej Lexus działa bez zarzutu. Trzeba tylko poczekać ze 20 s. od włączenia auta żeby coś tam się pologowalo. Zmieniłem komendę na "Marysiu"
Nawigacja ma cos ciekawego. "Prowadzenie głosowe".
Jakaś inna (nie ta od nawigacji) "pomaga" tej standartowej od nawigacji i wtrąca swoje uwagi. Mówi wyszukanym językiem polskim z arystokratycznym akcentem. Mieliśmy z żoną niezły ubaw także narazie jej nie wyłączamy (mam nadzieję że będzie można).
Aplikacja pokazuje iż pełne naładowanie baterii nastąpi po 8,5h.
Narazie ładuje ze zwykłego gniazdka.
Rewelacyjna obsługa w salonie. Równo 2 tygodnie temu wszedłem do salonu i zamówiłem auto a dzisiaj odebrałem.
Przejechałem dzisiaj 80km w większości na prądzie i trudno mi jeszcze cokolwiek o aucie powiedzieć. Za kilka dni będę mógł napisać więcej.
Nie mniej jednak zgadzam się z tym co mówiła ta pierdoła Pertyn w teście RAV4 iż plugin lepiej prowadzi się od zwykłej hybrydy ze względu na środek ciężkości oraz zestrojenie zawieszenia. Wiadomo że RAV4 jest technicznie identyczny z NX także opinia jest miarodajna. Potwierdzam ją chociaż dziada nie trawie.
Siadam teraz do lektury "NX 450+ Podręcznik Użytkowania" ponieważ wbrew temu co niektórzy pisali na tym forum podręcznik (po polsku) jest dołączony do auta. Nie ma podręcznika multimediów.
Edit:
Zimówki 20' są runflaty.
Hej Lexus działa bez zarzutu. Trzeba tylko poczekać ze 20 s. od włączenia auta żeby coś tam się pologowalo. Zmieniłem komendę na "Marysiu"

Nawigacja ma cos ciekawego. "Prowadzenie głosowe".
Jakaś inna (nie ta od nawigacji) "pomaga" tej standartowej od nawigacji i wtrąca swoje uwagi. Mówi wyszukanym językiem polskim z arystokratycznym akcentem. Mieliśmy z żoną niezły ubaw także narazie jej nie wyłączamy (mam nadzieję że będzie można).
Aplikacja pokazuje iż pełne naładowanie baterii nastąpi po 8,5h.
Narazie ładuje ze zwykłego gniazdka.
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Zakup NX 450h+
No i super
gratki. Niech sie dobrze prowadzi!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowy lex user
- Posts: 14
- Joined: 18 Jun 2019, o 13:13
- Model Lexusa: UX 250h, NX 450h+
- Skąd:: Kielce
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Gratulacje! Ja czekam na instrukcję od 11.02 i nie mogę się doczekać, instrukcja mltimediów jest na stronie Lexus Polska w pdf. Potwierdzam wszystko to co opisałeś, ale zimówki mam zwykłe (20") + dołożyli zestaw naprawczy.Leśny Władek wrote:Odebrałem dzisiaj samochód.
Rewelacyjna obsługa w salonie. Równo 2 tygodnie temu wszedłem do salonu i zamówiłem auto a dzisiaj odebrałem.
Przejechałem dzisiaj 80km w większości na prądzie i trudno mi jeszcze cokolwiek o aucie powiedzieć. Za kilka dni będę mógł napisać więcej.
Nie mniej jednak zgadzam się z tym co mówiła ta pierdoła Pertyn w teście RAV4 iż plugin lepiej prowadzi się od zwykłej hybrydy ze względu na środek ciężkości oraz zestrojenie zawieszenia. Wiadomo że RAV4 jest technicznie identyczny z NX także opinia jest miarodajna. Potwierdzam ją chociaż dziada nie trawie.
Siadam teraz do lektury "NX 450+ Podręcznik Użytkowania" ponieważ wbrew temu co niektórzy pisali na tym forum podręcznik (po polsku) jest dołączony do auta. Nie ma podręcznika multimediów.
Edit:
Zimówki 20' są runflaty.
Hej Lexus działa bez zarzutu. Trzeba tylko poczekać ze 20 s. od włączenia auta żeby coś tam się pologowalo. Zmieniłem komendę na "Marysiu"
Nawigacja ma cos ciekawego. "Prowadzenie głosowe".
Jakaś inna (nie ta od nawigacji) "pomaga" tej standartowej od nawigacji i wtrąca swoje uwagi. Mówi wyszukanym językiem polskim z arystokratycznym akcentem. Mieliśmy z żoną niezły ubaw także narazie jej nie wyłączamy (mam nadzieję że będzie można).
Aplikacja pokazuje iż pełne naładowanie baterii nastąpi po 8,5h.
Narazie ładuje ze zwykłego gniazdka.
- pawelwone
- Lex user
- Posts: 115
- Joined: 24 Dec 2011, o 22:52
- Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
- Skąd:: Rzeszów
- Contact:
Zakup NX 450h+
Ma Zimówki Run Flat? Sądzę, że auta po prostu nie ma.miru54 wrote:Gratulacje! Ja czekam na instrukcję od 11.02 i nie mogę się doczekać, instrukcja mltimediów jest na stronie Lexus Polska w pdf. Potwierdzam wszystko to co opisałeś, ale zimówki mam zwykłe (20") + dołożyli zestaw naprawczy.Leśny Władek wrote:Odebrałem dzisiaj samochód.
Rewelacyjna obsługa w salonie. Równo 2 tygodnie temu wszedłem do salonu i zamówiłem auto a dzisiaj odebrałem.
Przejechałem dzisiaj 80km w większości na prądzie i trudno mi jeszcze cokolwiek o aucie powiedzieć. Za kilka dni będę mógł napisać więcej.
Nie mniej jednak zgadzam się z tym co mówiła ta pierdoła Pertyn w teście RAV4 iż plugin lepiej prowadzi się od zwykłej hybrydy ze względu na środek ciężkości oraz zestrojenie zawieszenia. Wiadomo że RAV4 jest technicznie identyczny z NX także opinia jest miarodajna. Potwierdzam ją chociaż dziada nie trawie.
Siadam teraz do lektury "NX 450+ Podręcznik Użytkowania" ponieważ wbrew temu co niektórzy pisali na tym forum podręcznik (po polsku) jest dołączony do auta. Nie ma podręcznika multimediów.
Edit:
Zimówki 20' są runflaty.
Hej Lexus działa bez zarzutu. Trzeba tylko poczekać ze 20 s. od włączenia auta żeby coś tam się pologowalo. Zmieniłem komendę na "Marysiu"
Nawigacja ma cos ciekawego. "Prowadzenie głosowe".
Jakaś inna (nie ta od nawigacji) "pomaga" tej standartowej od nawigacji i wtrąca swoje uwagi. Mówi wyszukanym językiem polskim z arystokratycznym akcentem. Mieliśmy z żoną niezły ubaw także narazie jej nie wyłączamy (mam nadzieję że będzie można).
Aplikacja pokazuje iż pełne naładowanie baterii nastąpi po 8,5h.
Narazie ładuje ze zwykłego gniazdka.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy lex user
- Posts: 14
- Joined: 18 Jun 2019, o 13:13
- Model Lexusa: UX 250h, NX 450h+
- Skąd:: Kielce
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Są na stronie Lexusa instrukcje do 350h, 450h+ i multimediów po polsku.
-
- Nowy lex user
- Posts: 12
- Joined: 12 Feb 2022, o 09:24
- Model Lexusa: NX450h+
- Skąd:: Ksiazenice
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Zrobiłem 1500 km i mogę wstępnie opisać wrażenia.
Z tych 1500km tylko 100 km zrobiłem "na benzynie".
Kupując 450h+ nie kierowałem się ekonomiką jazdy ale patrząc teraz ceny paliwa tylko się uśmiecham przejeżdżając obok stacji paliw.
Teraz mogę już w pełni przekonany powiedzieć iż 450h+ to w zasadzie auto elektryczne z możliwością jazdy hybrydowej w przypadku zużycia prądu. Na co dzień zasięg 70km oraz moc 260KM mi wystarcza.
Jazda "elektrykiem" jest bez porównania przyjemniejsza od jazdy spalinowka. To samochód żony z którego nie chce wysiadać a moje X7 stoi w garażu. Będę sprzedawał i zamawiał RX jak wyjdzie 450h+ z tym samym napędem co w NX450h+.
Jeszcze raz potwierdzam to co powiedział Pertyn iż 450h+ prowadzi się lepiej od 350h. Nie dziwię się już dlaczego różnica w cenie jest 50tys zł.
Rozkminilem temat ładownia.
Że zwykłego gniazda ładuje się jakieś 7h kablem dołączonym z samochodem.
Kupiłem wallboxa mobilnego czyli kabel do ładowania "na siłę".
Ładowanie będzie wtedy trwało jakieś 2 h.
Ważna rzecz!
Decydując się na ładowanie wallboxem należy sprawdzić przyłącze mocy do domu. Należy posiadać 22kw. Jeżeli ma się mniej to prędkość ładowania będzie niższa. Pod warunkiem jeżeli wallbox ma możliwość ustawiania mocy ładownia inaczej wywala korki w skrzynce.
Reasumując.
450h+ to " samochód elektryczny" pozbawiony wad samochodu elektrycznego. Jedyny sensowny plugin na rynku obok bliźniaczej RAV4.
Inne pluginy to samochody spalinowe z wspomaganiem silnikiem elektrycznym o małej mocy i małym zasięgu. Nie da się nimi normalnie jeździć na prądzie
W 450h+ jest całkowicie odwrotnie. Mocny silnik elektryczny wspomagany słabym spalinowym
Bajka.
Polecam zakup NX450h+
Z tych 1500km tylko 100 km zrobiłem "na benzynie".
Kupując 450h+ nie kierowałem się ekonomiką jazdy ale patrząc teraz ceny paliwa tylko się uśmiecham przejeżdżając obok stacji paliw.
Teraz mogę już w pełni przekonany powiedzieć iż 450h+ to w zasadzie auto elektryczne z możliwością jazdy hybrydowej w przypadku zużycia prądu. Na co dzień zasięg 70km oraz moc 260KM mi wystarcza.
Jazda "elektrykiem" jest bez porównania przyjemniejsza od jazdy spalinowka. To samochód żony z którego nie chce wysiadać a moje X7 stoi w garażu. Będę sprzedawał i zamawiał RX jak wyjdzie 450h+ z tym samym napędem co w NX450h+.
Jeszcze raz potwierdzam to co powiedział Pertyn iż 450h+ prowadzi się lepiej od 350h. Nie dziwię się już dlaczego różnica w cenie jest 50tys zł.
Rozkminilem temat ładownia.
Że zwykłego gniazda ładuje się jakieś 7h kablem dołączonym z samochodem.
Kupiłem wallboxa mobilnego czyli kabel do ładowania "na siłę".
Ładowanie będzie wtedy trwało jakieś 2 h.
Ważna rzecz!
Decydując się na ładowanie wallboxem należy sprawdzić przyłącze mocy do domu. Należy posiadać 22kw. Jeżeli ma się mniej to prędkość ładowania będzie niższa. Pod warunkiem jeżeli wallbox ma możliwość ustawiania mocy ładownia inaczej wywala korki w skrzynce.
Reasumując.
450h+ to " samochód elektryczny" pozbawiony wad samochodu elektrycznego. Jedyny sensowny plugin na rynku obok bliźniaczej RAV4.
Inne pluginy to samochody spalinowe z wspomaganiem silnikiem elektrycznym o małej mocy i małym zasięgu. Nie da się nimi normalnie jeździć na prądzie
W 450h+ jest całkowicie odwrotnie. Mocny silnik elektryczny wspomagany słabym spalinowym
Bajka.
Polecam zakup NX450h+
-
- Nowy lex user
- Posts: 13
- Joined: 31 Mar 2022, o 17:16
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: pdk
-
- Nowy lex user
- Posts: 13
- Joined: 31 Mar 2022, o 17:16
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: pdk
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests