LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by BeeMiX »

Tłoczek sie zapieka, klocek ciągle ociera o tarczę, tarcza się rozgrzewa i bije. Łatwo to zaobserwować jak dotkniemy felgi po takiej jeździe, moja była tak gorąca że nie mogłem dotknąć srub w kole.
User avatar
Wombat
Lex user
Posts: 159
Joined: 3 Oct 2010, o 02:14
Model Lexusa: LS 400
Skąd:: Wawa Traktorówek
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by Wombat »

a jakie macie felgi? może te które macie nie zapewnieją dostatecznej wentylacji zestawów. albo grubopolakierowane zaciski i zmniejszona powierzchnia oddawania ciepła?
________________________________________________________
a LS łyka Image
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by BeeMiX »

Paskudna seria. Jeżdzilem jakiś czas na 19stkach i to samo, nie zależnie od pogody, nawet nie musze dużo hamować i zacznie się to dziać :) W trasie przy wiekszych predkościach, bo w mieście nigdy. O malowanie zacisków chyba mnie nie podejrzewasz :D Mechanik stwierdził że jest zapieczony, rozebrał, złożył... tak juz chyba trzy razy albo więcej :)
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by klexus »

Wombat wrote:a jakie macie felgi? może te które macie nie zapewnieją dostatecznej wentylacji zestawów. albo grubopolakierowane zaciski i zmniejszona powierzchnia oddawania ciepła?
to jake powinny być te felgi??
hydrant23
Lex Driver
Posts: 690
Joined: 21 Sep 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Location: zamosc
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by hydrant23 »

ja tak odnosnie jakby luzow w zawiasie-stukajacych klockow, takie pojedyncze stukniecie przy hamowaniu na skrecie, nigdy nie mozna tego juz samemu powtorzyc(za pierwszym razem :oops: i wstyd mi troche ze cos puka a to tydzien po wymianie sworzni i probowalem to powtorzyc i nic z tego) a zdaza sie po przejzdzie kilku km jak rowniez po postoju ,GS300 II ma cos wspolnego z LS..... :D
Last edited by hydrant23 on 17 Oct 2010, o 23:09, edited 1 time in total.
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by klexus »

to mnie strasznie wkurza, kumpel punto i cisza u lexusie stuk puk,
User avatar
Ralfx
Lex Master
Posts: 1542
Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by Ralfx »

też to mam ale nie wiem o co chodzi. Skoro wszyscy to mają to wątpie żeby dało sie zwalczyć.
Image Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by janasek »

U mnie wszystko gra jest cisza. Żadnych stuków podczas hamowania czy skręcania. Jedynie troszkę piszczą klocki przy kręceniu kołami ale to albo dlatego że są nowe albo że jakieś szajsy bo ja ich nie zakładałem tylko poprzedni właściciel.:)
Felgi mam serie 16 cali.

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Foggy
Nowy lex user
Posts: 13
Joined: 3 Dec 2010, o 15:58
Model Lexusa: Brak :(
Skąd:: Ełk
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by Foggy »

Odnośnie niedziałającego podświetlenia zegarów - za brak podświetlenia nie odpowiadają świetlówki a raczej ich zasilacz. Dokładniej to trzy kondensatory w owym zasilaczu. Podobno w latach 93-94 Lexus stosował tańsze kondensatory marnej jakości, dziwna sprawa w aucie gdzie nie widać żeby na czymś oszczędzano :scratch:
Wymiana tych kondensatorów przywraca podświetlenie.
Na tej stronce jest fajnie opisane co i jak, w najbliższym czasie postaram się ten zabieg przeprowadzić w swoim Lesiu i zdam relację z wyniku operacji.
http://us.lexusownersclub.com/forums/in ... =83&st=240
Pacjent po zabiegu - operacja się udała :ok:
Zrobione sposobem ze strony do której podałem link.W sumie około godziny roboty, koszt naprawy zerowy - kondensatory z szuflady. Najwięcej problemu stwarza wyciągnięcie zegarów z auta, wypięcie kostek jest baaardzo upierdliwe:
http://www.lexls.com/tutorials/electric ... uster.html
Z ciekawości pomierzyłem wylutowane kondziorki - wszystkie miały sporo poniżej 1uF :down:
Tak to teraz u mnie wygląda:
Image

Uploaded with ImageShack.us
Image

Uploaded with ImageShack.us
Image

Uploaded with ImageShack.us
Wojtek95
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 10 Dec 2013, o 23:16
Model Lexusa: Jeszcze nie ma
Skąd:: Przemyśl
Contact:

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Post by Wojtek95 »

Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)

Mam ogromny dylemat , na wiosnę lub po wakacjach chce kupić lexus LS400 , zakochałem się w tym aucie , V8 jest potęga którą zawsze chciałem mieć , ładna karoseria , dobre wyposażenie sprawiły ze "zawriowałem" na punkcie tego auta :omg:

Chciałbym waszej porady , rozważam nad dwoma opcjami : UCf10 4.0 245KM i UCF20 4.0 264 KM , chciałbym wiedzieć która jednostka jest lepsza , bardziej zrywna , jak z awaryjnością , jak one obie tolerują LPG , po prostu który egzemplarz warto kupić żeby być zadowolonym :-)

Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

Dodam ze wyglądem bardziej skłania mnie do siebie UCF10 :-)
Post Reply

Return to “Ogólne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests