Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
-
- Lex user
- Posts: 44
- Joined: 21 Jul 2024, o 23:26
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Zgłobice
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
Zacząć mierzyć inne marki to wyjdzie podobnie. Przecież masy w samochodzie nie są rozłożone idealnie symetrycznie względem osi samochodu więc koła i poszczególne zawieszenia nie mogą być równo obciążone. A co jeśli kierowca ma ze 130-150kg - w USA to normalka - i jeździ sam? Ściąga go, zużywa opony? Nie....
NX350 Design Tazuna Premium + chrom + hak
-
- Lex user
- Posts: 188
- Joined: 23 Jun 2022, o 12:13
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
U mnie tył jest równo. Przód różnica ok 1cm , Samochod stoi na płaskim równym
Z przodu faktycznie widać ze stoi minimalnie krzywo .
Drugie moje auto obok ( VW golf)wymiary prawie idealne
Takze nie jest to normalne ale wiadomo awangarda wyróżnia nas w wielu aspektach ,
Z przodu faktycznie widać ze stoi minimalnie krzywo .
Drugie moje auto obok ( VW golf)wymiary prawie idealne
Takze nie jest to normalne ale wiadomo awangarda wyróżnia nas w wielu aspektach ,
-
- Nowy lex user
- Posts: 11
- Joined: 7 Aug 2024, o 13:35
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Toruń
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
No wlasnie, tak z ciekawości to czytalem gdzies wypowiedz jakiegoś speca od sprezyn i mówił że produkcja sprezyn to o dziwo bardzo trudny.proces i nie ma szans na wyprodukowanie dwóch identycznych sprezyn, szkopuł tkwi w późniejszym ich doborze do jednego samochodu, a konkretnie dobranie o bardzo podobnych długościach, widać Lexus nie zaporzata sobie tym głowy skoro jak wspomniałem wcześniej ktoś kiedyś w IS miał pol centymetra różnicy i stwierdzono ze jak gora podnosi to jednocześnie ciągnie w dół przeciwległy przód i kwestia na którą.strone trafi bo masa oczywiscie nie jest rowno rozlozona na kazdy bok a efekt widać czasami gołym okiem.
W innych markach tez zdarzaja sie takie problemy, w audi podobno do centymetra w ogóle ignorują problem
W innych markach tez zdarzaja sie takie problemy, w audi podobno do centymetra w ogóle ignorują problem
-
- Lex user
- Posts: 44
- Joined: 21 Jul 2024, o 23:26
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Zgłobice
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
Gdzieś, jakiegoś, podobno.... Panowie, proste pytanie. Skoro sprężyny różnią się długością to jak to jest, że np sprężyny kayaba są pakowane w pudełka o takich samych gabarytach (dla konkretnego modelu sprężyny) a pudełko jest długości sprężyny - tzn nie ma już luzu. Hmmm..?MichałJ wrote: ↑9 Aug 2024, o 22:49 No wlasnie, tak z ciekawości to czytalem gdzies wypowiedz jakiegoś speca od sprezyn i mówił że produkcja sprezyn to o dziwo bardzo trudny.proces i nie ma szans na wyprodukowanie dwóch identycznych sprezyn, szkopuł tkwi w późniejszym ich doborze do jednego samochodu, a konkretnie dobranie o bardzo podobnych długościach, widać Lexus nie zaporzata sobie tym głowy skoro jak wspomniałem wcześniej ktoś kiedyś w IS miał pol centymetra różnicy i stwierdzono ze jak gora podnosi to jednocześnie ciągnie w dół przeciwległy przód i kwestia na którą.strone trafi bo masa oczywiscie nie jest rowno rozlozona na kazdy bok a efekt widać czasami gołym okiem.
W innych markach tez zdarzaja sie takie problemy, w audi podobno do centymetra w ogóle ignorują problem
NX350 Design Tazuna Premium + chrom + hak
-
- Nowy lex user
- Posts: 11
- Joined: 7 Aug 2024, o 13:35
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Toruń
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
To wytłumacz roznice w wysokości auta ....
Skoro taki przypadek jest dokładnie opisany na przykładzie ISa... i dotyczy wielu aut Toyota/Lexus a sprężyny do fabryki w pudełkach nie przychodzą bo by musiał być świstałk co by je odwijał, poczytaj o kanałach logistycznych.
Generalnie to mój 3 i zarazem ostatni Lexus.
Skoro taki przypadek jest dokładnie opisany na przykładzie ISa... i dotyczy wielu aut Toyota/Lexus a sprężyny do fabryki w pudełkach nie przychodzą bo by musiał być świstałk co by je odwijał, poczytaj o kanałach logistycznych.
Generalnie to mój 3 i zarazem ostatni Lexus.
-
- Lex user
- Posts: 44
- Joined: 21 Jul 2024, o 23:26
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Zgłobice
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
Panowie, no i mam nowiutkiego NXa, wersja premium, zbiornik zalany w 80% i choćbym nie wiem jak mierzył i ile razy powtarzał na płaskiej podłodze to różnice w pomiarach są w granicy błędu (przyjąłem 1mm). Auto stoi prosto.
NX350 Design Tazuna Premium + chrom + hak
-
- Nowy lex user
- Posts: 11
- Joined: 7 Aug 2024, o 13:35
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Toruń
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
No to masz szczęście, a co oznacza granica błędu u ciebie?
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Krzywe zawieszenie oraz wibracje NX 350H
To oznacza tyle że bardziej niż na sprężyny musisz brać poprawkę na internet i wiedzę z niego płynącą.Lukasz__25 wrote: ↑22 Sep 2024, o 23:22 Panowie, no i mam nowiutkiego NXa, wersja premium, zbiornik zalany w 80% i choćbym nie wiem jak mierzył i ile razy powtarzał na płaskiej podłodze to różnice w pomiarach są w granicy błędu (przyjąłem 1mm). Auto stoi prosto.
Każdy jest inny, każdy ma inne fixum dyrdum, inne odczucia + często lubi robić z igły widły rosnąc z każdym słowem krytyki.
Do tego na forach przyjęło się że jak juź forumowicz napisze to święte słowa, czyli na 100% prawda, fakt i w dodatku poparty mega wiedzą. Do tego jeszcze dołożysz YT gdzie mixują się osoby/firmy które coś mają konkretnego do przekazania z szołmenami od lajków/subów i innych dobroci to robi się niezłe pole minowe dla chcących czegoś się dowiedzieć.
Prawda jest taka że Lexus to tysiące aut które ktoś gdzieś składa/produkuje z masą systemów i elektroniki więc nie wierzę w to że gdzieś nie pojawi się jakiś feler albo usterka.
Podchodził bym do tego na spokojnie i z dozą niepewności

Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests