Page 2 of 2

Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego

Posted: 3 Feb 2016, o 01:42
by Pawełn
waldi wrote:Witam. Łożysko nr. 6203 proponuję z luzem C3, takie jak idą do alternatora. Więcej wytrzymują. A pasek to 6 PK 1930
Dzięki :piwko:

Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego

Posted: 20 Jul 2016, o 21:46
by madkiw
Dowiedziałem się właśnie że muszę zmienić rolkę napinacza paska wielorowkowego od swojego mechanika, i trafiłem na ten wątek. Jako że za bardzo nie mam czasu latać po sklepach i szukać tego łożyska, chciałbym sobie kupić online i dać mechanikowi żeby wymienił. Znalazłem te 6203 C3 SKF, ale widzę że są różne.
Czy lepsze będzie takie łożysko zamknięte jak np. to:
http://allegro.pl/lozysko-zebatki-piast ... 30958.html
czy może takie:
http://allegro.pl/simson-wsk-shl-mz-rom ... 34780.html
są jeszcze ewentualnie zamknięte plastikiem:
http://allegro.pl/6203-2rsc3-skf-lozysk ... 65875.html

Na logikę te zamknięte będzie lepsze, bo nie będzie zbierać syfu, no ale nie znam się. Doradzcie coś proszę :)

Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego

Posted: 21 Jul 2016, o 08:19
by lukas78
madkiw wrote:Dowiedziałem się właśnie że muszę zmienić rolkę napinacza paska wielorowkowego od swojego mechanika, i trafiłem na ten wątek. Jako że za bardzo nie mam czasu latać po sklepach i szukać tego łożyska, chciałbym sobie kupić online i dać mechanikowi żeby wymienił. Znalazłem te 6203 C3 SKF, ale widzę że są różne.
Czy lepsze będzie takie łożysko zamknięte jak np. to:
http://allegro.pl/lozysko-zebatki-piast ... 30958.html
czy może takie:
http://allegro.pl/simson-wsk-shl-mz-rom ... 34780.html
są jeszcze ewentualnie zamknięte plastikiem:
http://allegro.pl/6203-2rsc3-skf-lozysk ... 65875.html

Na logikę te zamknięte będzie lepsze, bo nie będzie zbierać syfu, no ale nie znam się. Doradzcie coś proszę :)
W tym konkretnym wypadku tylko łożysko zamknięte.
Wymienione wyżej łożysko otwarte jest stosowane w silnikach dwusuwowych, gdzie mieszanka (paliwowo-olejowa) smaruje łożysko podczas pracy silnika.

Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego

Posted: 21 Jul 2016, o 13:49
by madkiw

W tym konkretnym wypadku tylko łożysko zamknięte.
Wymienione wyżej łożysko otwarte jest stosowane w silnikach dwusuwowych, gdzie mieszanka (paliwowo-olejowa) smaruje łożysko podczas pracy silnika.
Dobra w takim razie kupię to zamknięte. Dzięki :piwko:

Re: [gs300] napinacz paska wieloklinowego

Posted: 31 Dec 2018, o 13:22
by Nemo 77
Odgrzeję kotleta.
Chciałem podpowiedzieć,że łożysko o numerze 6203 występuje także w rolce napinacza paska wieloklinowego w GS300 MK3. Z tym,że są tam DWA identyczne łożyska.Wyprasowujemy je z rolki,a następnie wyprasowujemy tulejkę którą są połączone.Składając ,najpierw umieszczamy łożyska,potem wciskamy tulejkę i powinna zapanować cisza pod maską-jeśli winna była rolka napinacza.