
A wracając do tematu to zaczęły mi szumieć łożyska z przodu.
pozdrawiam
Masz racje, tylko ze IS300 z manualem jest ciężki do zdobycia, a jak już jest to kosztuje krosiehydrant23 wrote:na to wychodzi , ze optymalny dla poszukiwaczy IS jest wersja 300 , ciut wieksze spalanie , ale duzo bardziej bezawaryjny
Mam is300 i miałem is200.Ralfx wrote:Wiadomym jest że cewki od czasu do czasu padają w IS200 ale że w IS300 gdzie silnikiem jest 2JZ-GE też padły to jest jakiś losowy pojedynczy przypadek i obstawiam że powodem usterki bedzie niedopatrzenie jakiegoś mechanika. Ja mam 2JZ-GE i ten silnik jest niezniszczalny. Spalanie to prawda, jeśli ktoś sie liczy z tym to tylko IS200 bo różnica jest dużaw 3.0 to sie wacha pomiedzy 12 a 25 litrami w mieście
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests