Page 2 of 3
Re: (RWD) a zima
Posted: 5 Nov 2010, o 23:15
by janasek
Dlatego ja mam Golfa na zimę i 105 KM pod maską.

Wolę to niż 250 kucy i problemy z jeżdzeniem na lodowisku, a tak daję rade wszędzie.
Pozdro
Re: (RWD) a zima
Posted: 5 Nov 2010, o 23:20
by tomekb
z takim motorem to masz v albo IV
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 00:58
by etech1981
Co masz na myśli przez (v,IV)?
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 09:15
by janasek
IV generacja fabrycznie nie wychodziła z takim motorem.
Pozdro
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 11:22
by Ralfx
A ja pod katem zimy zamontowałem szperę z Supry TT

Będzie łatwiej ruszać ze świateł i wyjeżdżać z zasp
auto stoi do odbioru zaraz po nie jade, niedługo (pewnie jutro) zdam relacje czy było warto.

Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 11:43
by tomekb
ralf ile taka szpera z montarzem duzo trzeba przerabiac może ja bym sobie tez takiej poszukał do isa
Etach chodzi o genracje golfa
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 13:05
by janasek
Gratki, że udało Ci się coś takie zrobic. Jestem bardzo ciekaw na ile to się przyda w warunkach zimowych.
Z tego co pamiętam, to miałeś szczęscie że w ogóle ja dostaleś w PL. Ona jest od kolegów z Supra Team?
Pozdro
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 14:22
by Ralfx
Taki dyfer ze szperą to wydatek koło 1000 + plus montaż + olej przekładniowy. Ja miałem o tyle dobrze że do SC300 pasuje od supry po małych zmianach więc nie było to jakieś mega trudne. Czy są jakieś LSD do IS to nie wiem ale pewnie można od czegoś zaadaptować. Szperę mam od gościa co ściąga supry na części. Myślę że jak by było trzeba to miałby jeszcze jeden.
Jestem pewny że zimą pomoże bo już w czasie deszczu miałem problemy z ruszaniem a co dopiero po śniegu czy lodzie.
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 14:40
by janasek
Nie przesadzaj,że w czasie deszczu. Ja sobie radzę, ale faktycznie jak mu się depnie uslizg tylnich kół jest wtedy bardzo często odczuwalny.
Pozdro
Re: (RWD) a zima
Posted: 6 Nov 2010, o 15:28
by etech1981
Ralfx jestem bardzo ciekaw jak Ci się to sprawdzi jestem na etapie załatwiania IS300 manual z USA ,i bardzo mnie interesują wszelkie modyfikacje związane z 2JZ-GE .