Page 2 of 4

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 16:34
by ledziu
Postaram się ale nie obiecuje.

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 17:27
by dS
ja w sumie też nie wiem czy na 100% pojadę, tak tylko badam czy ktoś się wybiera

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 17:48
by Ralfx
Jeśli ledziu mówi że będzie to i ja się zjawię bo chce oblukać auto i pogadać :)

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 19:04
by ledziu
Ralfx wrote:Jeśli ledziu mówi że będzie to i ja się zjawię bo chce oblukać auto i pogadać :)
Jak chcesz to na oględziny możemy umówić się w tygodniu bo niestety skrzynka całkowicie odmówiła współpracy i przyjadę moim nowym nabytkiem ale cywilnym. Poza tym mój brat w piątek zrobił swojego miśka i trzeba go sprawdzić czy daje radę :biggrin2:

W którym miejscu na cargo będzie można Was spotkać?

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 19:38
by Ralfx
Daj jakiś tel. do siebie albo dzwoń do mnie 798 968 373

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 1 Apr 2012, o 23:56
by ledziu
Godnie stawiałeś czoła BeMWu :ok:

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 2 Apr 2012, o 08:40
by BeeMiX
ledziu wrote:
Jak chcesz to na oględziny możemy umówić się w tygodniu bo niestety skrzynka całkowicie odmówiła współpracy i przyjadę moim nowym nabytkiem ale cywilnym.
Co się stało ?

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 2 Apr 2012, o 09:26
by ledziu
Początkowo strojenie przbiegło w miare pozytywnie chociaz trzeba byłoby poświęcić pół nocy na to żeby ogarnąć temat. Pisze o nocy ponieważ przy normalnym ruchu raczej nie ma szans. Niestety skrzynia pracowała tak jakby jechał poczatkujący kierowca. Szarpanie przy kazdej zmianie biegów i to bardzo mocne w momencie przyśpieszania, ruszanie z miejsca z bardzo dużym opóźnieniem, po odjęciu gazu jeszcze przez chwile auto nie reagowało, jak ustawienia zrobione były podczas powolnej jazdy to głupawka włączała się od 190 km/h czyli zastanawiał sie co z 4 biegiem a jak strojenie było na autostradzie to znowu nasilały sie problemy po ruszeniu. Oczywiscie można byłoby poświęcić więcej czasu ale i tak się nie ominie szarpnięć i opóźnień. Pan który stroił niestety potwierdził mi że supry z automatem z którymi miał doczynienia nigdy nie zadowoliły kierowników i praktycznie po kilku miesiącach trzeba był robic konwersje na manuala. Dla potwierdzenia jeszcze pogadałem z innym stroicielem który próbował stroić 2jz-ta z aut. i nic z tego nie wychodziło
A na końcu moja skrzynka zgłupiała i raz zminia biegi a raz nie zmienia więc olałem ja i szukam manuala.
Reasumując to niestety konstrukcyjnie automat z :LEXUS: GS MKI jest z ery kamienia łupanego i nawet jeżeli pracuje to robi to siermiężnie.

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 2 Apr 2012, o 13:25
by michal_5000
Czyli wniosek taki, ze po konwersji na single nie ma szansy na sprawny automat?? A ten z Aristo II generacji (ale przedliftowy - 4-biegowy) to jest to samo co w jedynce?

Re: Spot na szybko Warszawa Cargo i S8 dziś po 20 na Cargo

Posted: 2 Apr 2012, o 16:47
by ledziu
michal_5000 wrote:Czyli wniosek taki, ze po konwersji na single nie ma szansy na sprawny automat?? A ten z Aristo II generacji (ale przedliftowy - 4-biegowy) to jest to samo co w jedynce?
Jak ktos ma cierpliwość i tolerancję to może mieć automat z wydlubanym 2jz-etem.
Jest to samo