Page 2 of 4

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 19:48
by dygus
przerabialem to w mercedesie... i w koncu wymielilem wklad w nagrzewnicy... pewnie sprawdzales to wszystko na wolnych obrotach... odkrec swoja strone na maxa przytrzymaj 3tys obrotow i poczekaj 30sec zobacz czy temperatura powietrza z kratki jest inna... jezeli tak to zapowietrzona albo zasyfiona nagrzewnica... Nie wrzucales tego olowianego gowna do uszczelnienia ukladu chlodniczego?

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 22:58
by Pawełn
maniek_ls400 wrote:Postaw auto tak by lewy bok byl nizej niz prawy np. na wysokim krawezniku i zagrzej auto Jesli to wina odpowietrzenia to powinno zrobic sie chlodniej po prawej
Stał tak z godzinę i bez zmian niestety...
dygus wrote:przerabialem to w mercedesie... i w koncu wymielilem wklad w nagrzewnicy... pewnie sprawdzales to wszystko na wolnych obrotach... odkrec swoja strone na maxa przytrzymaj 3tys obrotow i poczekaj 30sec zobacz czy temperatura powietrza z kratki jest inna... jezeli tak to zapowietrzona albo zasyfiona nagrzewnica... Nie wrzucales tego olowianego gowna do uszczelnienia ukladu chlodniczego?
Sprawdzałem w całym zakresie obrotów, lubie sprawdzac czy obrotomierz nie zacina mi się w górnym zakresie obrotów he he, wczoraj rano zrobiłem krótką trasę w tym odcinek A dwóką i mimo mgły udało mi się osiągnąć wyższe obroty, zmarzłem a to już nie jest śmieszne, za to kolega na siedzeniu obok narzekał ze mu gorąco... Ja niczego nie wrzucałem do chłodnicy, ale nie jest powiedziane że nie zrobił tego poprzedni właściciel:(

Stawiam niestety na jakieś mechaniczne zacięcie, uszkodzenie, nie wiem czego, jakiejś klapki? wewnątrz nagrzewnicy.

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 23:06
by maniek_ls400
Dawaj VIN - zajrzę co tam u Ciebie siedzi..

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 23:09
by Pawełn
:LEXUS:

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 23:32
by maniek_ls400
Tutaj jest odpowiedź:
https://www.google.pl/#hl=en&sugexp=les ... 66&bih=574
Dokładnie ten post:
http://www.justanswer.com/lexus/2yln8-l ... -just.html
Jeśli nie za bardzo EN to na szybko: nagrzewnicę masz zapchaną - naprawa - wymontować , przepłukać (w odwrotną stronę niż normalny ruch płynu chłodniczego) zamontować spowrotem - będzie dobrze.
Jeśli będzie źle - mój znajomek powinien mieć taką na zbyciu - PW.

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 23:40
by Pawełn
Dzięki, na razie pomocy szukałem tu na forum, czyli jednak demontaż...tego się obawiałem...
Ale o pomoc proszę nadal bo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.

Re: IS ogrzewanie

Posted: 13 Oct 2012, o 23:48
by maniek_ls400
Kolego przez net nikt Ci tego nie rozbierze. W dziale manuals na pewno znajdziesz swoje auto a tam jest już krok po kroku jak wydłubać nagrzewnicę.

Re: IS ogrzewanie

Posted: 14 Oct 2012, o 00:31
by Pawełn
Dzięki, będę więc drążył temat.
Gratuluję miniatury...

Re: IS ogrzewanie

Posted: 14 Oct 2012, o 09:17
by carsik
a wy dalej chcecie wyjmować nagrzewnicę. Od cholery roboty i efekt będzie żaden. Nagrzewnica jest jedna i całością powierzchni generuje ogrzewanie dla obu stref bez podziału. Zatem jeśli pasażer ma gorąco oznacza to, że coś się dzieje z rozdziałem tego powietrza a nie podgrzewaniem. Podejrzewałbym którąś zapadkę na wyjściu lub któryś z serwomotorów. ale nie nagrzewnicę, która jak widać swoją rolę spełnia.

Re: IS ogrzewanie

Posted: 14 Oct 2012, o 10:07
by dygus
nie chce gdybac ale moze jest tak ze cieple powietrze puszczane jest na podstawie odczytu czujnika temperatury... przynajmniej tak bylo w mercedesie... byly dwa czujniki wenatrz kabiny ktore odpowiadaly za temp. kierowcy i pasazera