
Fakt można spróbować z tym płukaniem ale teraz aura nie za bardzo sprzyja. Nie mam zaplecza gdzie mógłbym coś takiego zrobić.
Chyba będę musiał poczekać na jakąś dodatnią temperaturę.
Potwierdzammaniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrzeLukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.
NA DWORZU http://slowodnia.wordpress.com/2012/01/ ... na-dworzu/Pawełn wrote:Potwierdzammaniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrzeLukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.A najfajniejsze tu jest to że po ustawieniu pokręteł na auto i nastawie temp. np. 22 stopnie, ogrzewanie budzi się do życia dopiero po osiągnięciu pewnej temp., u mnie właśnie po tych ok. 2 km jazdy i wcześniej nie warczy niepotrzebnie i nie wieje mocno zimnym.
A tak miałem właśnie wcześniej w camry IV gen. co w ogóle mi sie nie podobało i musiałem wyłączać tryb auto.
klexus wrote:NA DWORZU http://slowodnia.wordpress.com/2012/01/ ... na-dworzu/Pawełn wrote:Potwierdzammaniek_ls400 wrote: ...a ja podałem jednemu z kolegów rozwiązanie na ten problem - płukanie nagrzewnicy - zadziałało.
Mój dość często nocuje na dworzu, przy -10 na zewnątrz bez żadnego rozgrzewania na postoju po ok. 2 km jazdy leci ciepłe powietrzeLukas wrote:... Rano -11, odpaliłem żeby chwilę pochodził przed wyjazdem ( z 10min ) po ruszeniu wskazówka temperatury na 2 kresce.
Po przejechaniu 3-4km temp w połowie, ustawiona temp 26 stopni a z nawiewów wieje letnie powietrze.A najfajniejsze tu jest to że po ustawieniu pokręteł na auto i nastawie temp. np. 22 stopnie, ogrzewanie budzi się do życia dopiero po osiągnięciu pewnej temp., u mnie właśnie po tych ok. 2 km jazdy i wcześniej nie warczy niepotrzebnie i nie wieje mocno zimnym.
A tak miałem właśnie wcześniej w camry IV gen. co w ogóle mi sie nie podobało i musiałem wyłączać tryb auto.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest